Minimalizm w dziecięcym pokoju | Inspiracje

Temat urządzenia dziecięcego pokoju jakoś się u mnie zatrzymał, ale może to i dobrze, bo teraz czeka mnie zorganizowanie pokoju dla dwójki :...

Temat urządzenia dziecięcego pokoju jakoś się u mnie zatrzymał, ale może to i dobrze, bo teraz czeka mnie zorganizowanie pokoju dla dwójki :) To będzie zdecydowanie wyzwanie, ale myślę, że syndrom wicia gniazda mi choć trochę pomoże.

Jakiś czas temu wpadłam na falę minimalizowania ilości posiadanych rzeczy (minimalizm teraz przecież w modzie) i staram się pozbyć mentalności chomika, choć to niełatwe. Jednym z efektów było pozbycie się połowy zabawek Don Filipka, a około dziewięćdziesiąt procent drugiej połowy wylądowało na strychu i co jakiś czas robię rotację. Nadal jednak uważam, że to za dużo, zwłaszcza że "lista życzeń" urosła do jakiejś niepojętej wielkości. I tak się zastanawiam właśnie, czy pokój dziecięcy i minimalizm w ogóle idą ze sobą w parze, czy to możliwe do realizacji.

Kusi mnie styl skandynawski, dużo bieli i naturalnych materiałów. W ogóle najchętniej przemalowałabym cały nasz dom na biało (mój mąż, będąc kawalerem miał fantazje na pomarańcze, żółcie i zielenie... eh), ale z tym chyba muszę jeszcze poczekać, Zebrałam więc trochę inspiracji na jasne, minimalistyczne, dziecięce pokoje. Może Wam też się spodobają?













Wszystkie zdjęcia i odnośniki do źródeł (a także wiele innych inspiracji) znajdziecie na mojej tablicy na Pinterest.

Mogą Ci się spodobać:

0 komentarze