SOSNOWIEC ŁĄCZY BLOGERKI - relacja ze spotkania

W ostatni weekend sierpnia wybrałam się na blogowe spotkanie w sąsiednim mieście zorganizowane przez Marcelinę , Magdę i Pawła - "...



W ostatni weekend sierpnia wybrałam się na blogowe spotkanie w sąsiednim mieście zorganizowane przez Marcelinę, Magdę i Pawła - "Sosnowiec Łączy Blogerki", które odbyło się w Maglu Kulinarnym. To było dla mnie pierwsze tego typu spotkanie (do tej pory bywałam tylko na bloSilesiach - pisałam o nich tutaj i tutaj, no i na BAM w Krakowie - relację z niego popełnilam tutaj), po pierwsze ukierunkowane parentingowo, po drugie ze sponsorami, giftami i warsztatami tematycznymi.

Podczas spotkania odbywały się warsztaty kreatywności (ze Skrzydlatą Żyrafą), warsztaty kosmetyczne (Plus dla skóry), warsztaty dotyczące wyboru wózków dla dzieci (BabyDesign) i warsztaty z EvoKids na temat wychowania. Z tego powodu mam trochę mieszane uczucia względem spotkania. Całkowicie rozumiem, że sponsorzy mają swoje oczekiwania i wymagania względem takich spotkań, ale na przykład warsztaty z BabyDesign były najsłabszą częścią całego spotkania. W zasadzie to były bardziej prezentacją trzech modeli wózków i ogólnych informacji na temat wyboru wózka, które powiedziałby nam każdy sprzedawca w sklepie dziecięcym i zaprezentował te same atuty wózków.

Z drugiej strony gdyby nie warsztaty kosmetyczne, które w dużej mierze też były prezentacją marki Plus dla Skóry, nie dowiedziałabym się o nich (zwłaszcza, że marka nie inwestuje w żadną reklamę i jest dostępna tylko w aptekach), a po testach kremu i szamponu czuję, że zostanę ich stałą klientką (na pewno Wam o tym wspomnę jeszcze, tylko jeszcze trochę ich poużywam, żeby mieć 100% pewności co do jakości i działania).

Z kolei warsztaty z Dominiką Matczak z EvoKids dużo mi dały zarówno do myślenia, jak i do wprowadzania w życie. Poznaliśmy różne rodzaje komunikatów, sposoby jak rozmawiać z dziećmi i wprowadzać zdrowe zasady w domu oraz jak być asertywnym będąc rodzicem. Dużo fajnego materiału, dobrej wiedzy i możliwości do dyskusji.












Największą zaletą (jak zawsze) takich spotkań są relacje i możliwość poznania nowych osób, a także spotkania się z tymi z dawna nie widzianymi. Cieszę się, że w końcu udało mi się poznać z Magdą Matrioszką (to ona robiła te wszystkie zdjęcia!), która jak się okazało mieszka obok mojej teściowej, a do tej pory nie dane było nam się spotkać. Wiadomo, im bliżej tym dalej ;)
Nawet jeśli kogoś nie udało mi się poznać osobiście to dzięki temu spotkaniu trafiłam na wspaniałe blogi, które wiem, że będę regularnie odwiedzać (podlinkowałam wszystkich na samym dole, żebyście też mogli znaleźć te fajne miejsca!)

Fajne było jeszcze to, że całe spotkanie miało tez na celu wsparcie świetlicy przy szkole Zespole Szkół Specjalnych nr4 w Sosnowcu oraz FUNDACJI PRZYSTANEK SCHRONISKO. Cegiełki, które każda z nas kupiła były właśnie na ten cel przeznaczone. Ponad to można było przynieść książki, zabawki lub inne przedmioty dla dzieciaków, które są pod opieką wspieranej świetlicy.
To była na prawdę dobrze i miło spędzona sobota!




SPONSORZY I PARTNERZY SPOTKANIA: 
BABY DESIGN  / Wydawnictwo ZAKAMARKI / SŁONECZNA TŁOCZNIA / JUPI PARK /  Wydawnictwo DWIE SIOSTRY / BONDUELLE / ATRIA Centrum Stomatologii i Medycyny / JOKO / Wydawnictwo SKRZAT / CHICCO / St.Majewski Moje BAMBINO / NIKKA / NUDNY ZENEK / POMPONOVE / URZĄD MIASTA SOSNOWIEC / WHITE PLACE /PRACOWNIA ART FLOR  / TEEKANEE / WYDAWNICTWO BIS

UCZESTNICY: 
Skrzydlate Rogate || Sroka O || Mummy's World || Chwile Macierzyństwa || Optymistyczna Mama || Znaczki jak robaczki || Pranie Maglowanie || Podróże Kasi || Hutosia || Zosinkowo || Moje Skarby - Mamaka || Małe Łapki || Boombom || Madziusiowo || Mama w biegu || Dzieciorka || Mamuszka || Mon Petit Monde || Nasza droga do || Mama ahoj || Made by Kocikowo || Babatu || Mama bloguje || Mamom Polecany || Matrioszka || Tosinkowo || Sandi Beauty Lifestyle || Taliwzmianki || My Lifestyle || Rysotki 



Mogą Ci się spodobać:

0 komentarze