Rodzicielskie 'fashion obsession'

Myślałam, że tylko kiedy jest się rodzicem małej, słodkiej dziewczynki dopada ta ciuszkowa mania. Wiadomo, moda dziecięca dla dziewczynek t...

Myślałam, że tylko kiedy jest się rodzicem małej, słodkiej dziewczynki dopada ta ciuszkowa mania. Wiadomo, moda dziecięca dla dziewczynek to sama słodycz, rozkosz i w ogóle cud, i miód. Wydawało mi się, że w tym natłoku różowatowości i śliczności, mali faceci są niesamowicie poszkodowani. 
Nic bardziej mylnego! 
Od jakiegoś czasu świruję na punkcie ubranek dla mojego małego mężczyzny. Skoro nieźle idzie mu trzymanie głowy, to musi przecież widzieć , jak się za nim dziewczyny oglądają ;) 


1, 3, 6, 8, 9 - NEXT  | 2, 5 - RESERVED | 4 - H&M | 7 - ZARA


Mogą Ci się spodobać:

11 komentarze

  1. Ja świrowałam przed porodem. Ale w praktyce zauważyłam, że prędzej czy później te śliczne chłopięce ciuszki i tak zostają oplute lub obsikane i lecą do kosza na pranie, więc zrobiło mi się obojętne w co ubieram dziecię. Ono i tak najbardziej lubi mieć tylko pampersa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic mnie tak nie rozczula jak stylóweczka takich maluchó :D Jasne, że łatwo to zniszczyć, ale od czasu do czasu?

    Jak na koncercie Ostrego jego synek wyszedł w Air Maxsach to myślałam że umrę :D Cutness overload.

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh, mnie też rozczulają te ciuszki. Co jestem na zakupach, mam ochotę wykupić pół sklepu.
    Jedyny minus?
    Te cholerne ceny! Ostatnio spodenki mi się spodobały- ale kosztowały 59zł (!) ja czasem dla siebie kupię taniej spodnie- a ja pochodzę w nich jednak dłużej niż rosnące w zabójczym tempie dziecię.


    Ta panda jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. panda świetna! :D
    ostatnio na jakimś ślubie widziałam takiego małego mężczyznę w takim zupełnie dorosłym garniturku, cudownie wyglądało! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciuszki dla maluchów są obłędne! :) niestety, ich cena także, dlatego uwielbiam wyszukiwać takie perełki w lumpeksach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czesto mam wrażenie, że ciuchy dla chłopaków fajniejsze niż dla dziewczynek. Czasem nawet kupię coś mojej Mi w dziale "męskim" albo nosi po starszym bracie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja przyjaciółka urodzi w tym miesiącu chłopca, i nawet mi - przyszywanej ciotce - udziela się szaleństwo na punkcie dziecięcych ubranek :) Najbardziej podobają mi się eleganckie zestawy koszula + pulower :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ciuszki. Mnie sie podobaja retro :)

    OdpowiedzUsuń