Internetów Kopalnia | 1

Mój roboczy post do zapisywania ciekawych linków w końcu nadaje się do pokazania. Tak już mam, że przeglądając sieć, kiedy trafię na coś, c...

Mój roboczy post do zapisywania ciekawych linków w końcu nadaje się do pokazania. Tak już mam, że przeglądając sieć, kiedy trafię na coś, czym mogłabym się z wami podzielić, odpalam bloggera i zapisuję linki w jednym poście. Potem wystarczy opublikować  i się cieszyć :)
Stwierdziłam też, że czas na zmianę nazwy tego typu postów, bo zrobił mi się straszny bałagan na blogu ostatnio. Najwyższa pora zrobić porządki i na pierwszy ogień idą linkowane posty. Od dziś ten cykl będzie miał swoją własną nazwę i własną kategorię - Internetów Kopalnia (wiecie, to pewnie dlatego, że mieszkam po tej Śląskiej stronie Polski ^^)

Źródło zdjęcia

We Wrocławiu odbył się Festiwal Kolorów, o czym można przeczytać u Mo bloguje (na dodatek robi piękne zdjęcia!). Poza tym Mo pisze również o tym, jak zmotywować się do ćwiczeń - warto przeczytać i się zainspirować do ruszenia tyłka sprzed monitora ;)
Edyta napisała dwa fantastyczne teksty: jeden dotyczący pierwszych urodzin jej córki - Hani oraz drugi, gościnnie u Krufki, na temat jej przepisu na piękno.
Świetny wywiad z Martyną Wojciechowską o rodzicielstwie.
Wesela! Ostatnio totalnie wsiąkłam w oglądanie pięknych, ślubnych reportaży! Np. o weselu w stodole, wiejskim weselu, czy skromnym islandzkim weselu.
Blog jak malowany - urzekł mnie na maxa od pierwszego wejrzenia! 

Źródło zdjęcia

Blog SillyGrrl, w którym znaleźć można mnóstwo porad dotyczących freelancingu, blogowania (pod kątem zarówno merytorycznym jak i technicznym), organizacji czasu itp. Sarah - jego autorka jest szalenie inspirującą osobą!
Paweł Opydo napisał dobry tekst o tym, jak zostać znanym blogerem ( Zombie Samurai jest z resztą według mnie najładniejszym i najczytelniejszym blogiem w blogosferze, więc dodatkowo polecić mogę jeszcze prezentację Pawła pt. "Jak stworzyć ładny blog?")
Czego Dana z Wonder Forest nauczyła się o blogowaniu?
Mocny, niezły tekst Idy z MojaTrawa o blogach, blogerach, hejterach i w ogóle internetach z bardzo dobrej perspektywy. . 
Kilka rad jak używać hashtagów na fejsie, które od jakiegoś czasu zyskują na popularności. 

Na dziś to tyle. Nie obiecuję wymuszonej regularności tego typu postów z prostej przyczyny - są dni kiedy w internecie nie sprawdzam niczego poza pocztą i facebookiem, albo nawet nie odpalam komputera, więc szukanie potem na siłę fajnych linków mnie nie bawi. Wolę, żeby to były rzeczy, które naprawdę mnie zainteresowały i chcę się nimi dzielić. Ot co, cała polityka! 

A tymczasem idę dalej korzystać ze snu Potomnego i wieszać pranie. Spokojnie, nie wirtualnie w jakimś WashVille, tylko w łazience. Hej! 

Mogą Ci się spodobać:

18 komentarze

  1. O rany, jak mi miło, że mi tak piszesz. Ja też uwielbiam Twojego bloga, ale szkoda, że nie piszesz częściej.

    I fajnie, że do mnie zalinkowałaś. I dzięki za te wszystkie linki o blogowaniu i blogach - chętnie poczytam. Internetów Kopalnia - cudowna nazwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, obiecuję że postaram się częściej. Muszę chyba zacząć pisać trochę "na zapas" jak już wygospodaruję sensowną ilość czasu ;) Trzeba zacząć lepiej planować dni :D

      Usuń
  2. Dobry pomysł! Najlepsze linki znajduje się z polecenia ;) I dzięki za uwzględnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam odkrywać nowe miejsca, dzięki za linki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Coś czuję, że zawsze Cię będę polecać inspirująca kobieto! :)

      Usuń
  5. Osobiście wolałabym fejsa bez hashtagów, ale przyglądam się temu zjawisku i kto wie, może co z niego dobrego wyniknie.
    Tak, Paweł ma świetnego bloga, widziałam jeszcze podobny layout na blogu książkowym i uwielbiam takie minimalistyczne szablony i dobrą treść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczę, że będzie Cię tu więcej!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko dziękuję, ale przyznam, że już skorzystałam i wprowadzam w życie. Widać że śląskie kopalnie dają skarby, a nie wungiel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za link do postu o hashtagach. I bardzo mi miło, że zaglądasz na JakMalowanego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! JakMalowany mnie oczarował na maxa! :D

      Usuń
  9. SillyGrrl i Wonder Forest uwielbiam, islandzkie wesele naprawdę magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonale rozumiem dlaczego nie obiecujesz systematyczności, bo ja również niekiedy bazuje jedynie na smartphonowych: poczcie i fejsie.
    Ale cieszę się, że dzięki Tobie poznam coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za ten post. Podebrałam kilka linków :)

    OdpowiedzUsuń