Inspirujący czwartek

www.zelikowska.tumblr.com Czas na drobny pakiet inspiracji, które mi się zebrały w ostatnim czasie. Nie jest ich wybitnie wiele, poniew...

www.zelikowska.tumblr.com

Czas na drobny pakiet inspiracji, które mi się zebrały w ostatnim czasie. Nie jest ich wybitnie wiele, ponieważ staram się ograniczyć w miarę spędzanie czasu w internecie (z czym bywa bardzo różnie), ale są to rzeczy, którymi aż chce się dzielić!

CYTAT:

"Dwa rodzaje ludzi niczego nie osiągną: ci, którzy wstają dopiero długo po obudzeniu się, oraz ci, którzy się budzą dopiero długo po wstaniu." [Eleonora Roosevelt]


PIOSENKA:


Bardzo lubię Karolinę Kozak. Dawida Podsiadło również i cieszę się, że nagrali wspólnie ten kawałek. Wracam do tej piosenki bardzo często, nastraja mnie lekko melancholijnie, ale w dużej mierze relaksująco. Uwielbiam po prostu!

GRAFIKA:

 

Pochodzą z bloga Chibirdpełnego fantastycznych, motywujących animacji i obrazków wychodzących spod ręki pewnej uzdolnionej licealistki! Już w poprzednim poście mogliście zauważyć te grafiki, moim zdaniem są urocze, przyjemne dla oka i bardzo zachęcające!


LINKI:

KRUFKOWO MI! - znacie Krufkę? Jeśli nie, to pędźcie szybko poznać! Ja zakochałam się w jej blogu od pierwszego wejrzenia, kliknięcia, przeczytania! Porusza się w tematyce rozwoju, szczęścia, życia, emocji itp. Nie ma tam głupiej paplaniny, to po prostu takie wspaniałe, życiowe miejsce, w którego przestrzeni warto zatonąć!

FAJNE SŁOWA u Andrzeja z JestKultura - znudziło wam się używanie słowa "fajnie"? Nie wiecie czym je zastąpić? Andrzej przygotował obszerną listę synonimów zastępujących to często występujące stwierdzenie. Dla mnie bomba, bo używam nader często sformułowań "no fajnie" i "fajna sprawa" - czas wzbogacić swój słownik!

CALL ME HATTU - moje ostatnie odkrycie. Przepadłam w tym blogu na długie godziny! Po prostu czytam, czytam, czytam i nie mogę przestać. Znów tematyka samorozwoju, organizacji czasu i życia, ale nie tylko. Jest miło, ciepło i przyjemnie, momentami trochę tak, jakby się z Hattu siedziało w kawiarni i rozmawiało o życiu ;)

SAMOREALIZACJA - blog, jak sama nazwa wskazuje, rozwojowy (może pomyślicie, że zwariowałam doszczętnie, ale jakoś tak przyjemnie mi się ostatnio czyta blogi z tej kategorii, bo lubię widzieć, że coś się komuś udaje i że dokonuje progresu we własnym życiu - to bardzo inspirujące!), ale nie tylko. Jest o rzeczach dobrych i o rzeczach złych, o sprawach z pozoru banalnych, ale też o sprawach trudnych, momentami przykrych. Zdecydowanie polecam każdemu!

NIEBAŁAGANKA - cud w polskiej blogosferze i to w pięknej oprawie! Sprawa sprzątania domu, pokonywania bałaganu i domowych przypadków beznadziejnych w końcu jest rozkładana na czynniki pierwsze! Dla mnie - totalnej lamy w kwestii sprzątania i utrzymywania porządku - ten blog to miód na serce i balsam na duszę!

BENKYO - kurs języka japońskiego. Bardzo konkretna strona dla osób, które chcą się tego języka nauczyć (ja pragnę!), wszystko od podstaw, łopatologicznie i przejrzyście. Trafiłam na tą stronę dawno temu, ale dopiero teraz mam w planach podejść do tematu trochę poważniej i wziąć się za samodzielną naukę języka, więc odkopałam ją z zakładek. Polecam!


Mogą Ci się spodobać:

19 komentarze

  1. Ojejku, ale mi poprawiłaś nastrój <3 dziękuję, dziękuję, dziękuję! Niesamowita jesteś. A mały Filipek może jednak jutro zechce przyjść na świat, hm? :D

    Właśnie słucham piosenki, którą podrzuciłaś, podoba mi się.
    I biegnę poznać linki, które Cię inspirują :)

    Cytat kojarzę z facebooka, naprawdę mnie zmotywował. Zawsze po wyłączeniu budzika długo wyleguję się w łóżku, bez jakiegokolwiek celu i sensu w tym działaniu :/

    Jeszcze raz dziękuję i życzę pięknego, spokojnego wieczoru! Szykuj się na Filipka :D coś mi się wydaje, że to już jutro! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! :) Masz boskiego bloga to trzeba Cię chwalić ;)

      Usuń
  2. Boskie inspiracje! Te mi dotąd nieznane poznam w weekend bo teraz nie mam ani sekundy...
    Kochana! Nie wiem jak to jest ale codziennie sobie o Tobie myślę czy może to już TEN moment :)) Trzymam kciuki i całuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała blogosfera będzie rodzić razem z Tobą :D

      Usuń
    2. Moje drogie, zdecydowanie napiszę (zapewne na FB), że to TEN MOMENT :) Spokojnie, nie przegapicie ;) każę Mężowi się logować w razie czego i tyle ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecane przez Ciebie blogi sama także bardzo lubię, myślę że ich dobra jakość i poziom postów są faktycznie tak oczywiste i nic dziwnego, że są doceniane.

      I dzięki za pingwinka i stronę z której pochodzi, faktycznie warto tam zajrzeć.

      Pozdrawiam i powodzenia z maluszkiem !

      Usuń
  4. Chibird faktycznie jest świetna, a jej prace cudownie optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakim cudem dopiero teraz dotarłam i dopiero teraz zobaczyłam kim jesteś autorko? :) Jestem zachwycona, tak lekko piszesz, że mam ochotę przeczytać tu wszystko! Pozdrawiam i trzymam kciuki, aby Filipko pojawił się już teraz, bez bólu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Droga - przede wszystkim trzymam kciuki za Ciebie i Maleństwo :)

    ogromnie mi miło, gdy czytam tak ciepłe słowa o swoim kawałku blogosfery... wkładam w niego kawał serducha i niezmiernie się cieszę, że tak wiele osób odnajduje u mnie spokojną, interesującą przystań :) pięknie to ujęłaś, a mi nie pozostaje nic innego, jak z przyjemnością zaprosić Cię na stałe do mojej kawiarenki - zaglądaj, bądź i rozgość się :)

    dziękuję za mega pozytywne słowa i jeszcze raz - trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!

      Oczywiście, że mam zamiar się bezczelnie rozgościć u Ciebie i już Cię nie opuszczę ("aż do śmierci, tak mi dopomóż Bóg!" xD) ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Dziękuję za wszystkie linki - znów zamiast skupić się na pracy, podczytuję inspirujące blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za odwiedzinki i udział w candy:)
    miło tu u Ciebie, jeśli pozwolisz rozgoszczę się troszkę:)
    pozdrawiam i życzę powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Same ciekawe rzeczy nam tu serwujesz i oczywiście zamiast pracować przeglądam blogi;)
    Będziesz uczyć się japońskiego? Naprawdę wielki szacun, daj kiedyś znać jak Ci idzie.
    No i powodzenia z maleństwem:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o japońskim, bo go uwielbiam! To moim zdaniem najcudowniejszy język świata :)

      Usuń
  10. dziękuję za linki! w szczególności za KRUFKOWO MI - przeczytałam wszystkie wpisy, tego mi było trzeba :)) powodzenia kochana z Małym!!! :) :*

    Ps z tej strony ola z create-your-own-sunshine.blogspot.com, przeniosłam się na wordpress :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje słowa to dla mnie miód na serce i balsam na duszę :D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebałaganka była jest jednym z moich największych blogowych odkryć. Świetne linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tych blogów znam i lubię Hattu :)
    Co do książki pod której "recenzją" zostawiłaś komentarz - nie ma sensu się za nią rozglądać. Jak wpadnie w ręce, można przeczytać, al enie jest to pozycja którą należy wypatrywać ;)

    OdpowiedzUsuń