Jesienna stylówka

Lato się skończyło i można w końcu wrzucić na siebie więcej niż bikini (nie to, żebym w tym roku ani razu nie założyła bikini). Znów przych...

Lato się skończyło i można w końcu wrzucić na siebie więcej niż bikini (nie to, żebym w tym roku ani razu nie założyła bikini). Znów przychodzi czas na kardigany, trencze, ciepłe skarpety i moje ukochane botki! Jeśli miałabym wybierać w jakim jednym fasonie butów chciałabym chodzić przec całe życie, wybrałabym botki - najlepiej takie zajeżdżające kowbojem, o niezbyt wysokim obcasie, ale nadrabiające cholewką. 

Do tego romantyczne sukienki w stylu boho, włosy wiatrem czesane, niesfornie wystające spod kapelusza i duża torba na ramieniu. Mmmm...

tumblr.com


Ok, schodzę już na ziemię! 
Pewnie skończy się na kaloszach, grubym swetrze i włosach upiętych w rozbebłanego koka (w ramach ochony przed wszystko-rwącymi rękami Don Filipka). 
Niemniej jednak fajnie byłoby wyglądać fajnie.

A jak prezentuje się wasz jesienny styl? Jest bardziej kolorowy czy stonowany? Stawiacie na ciepło, czy modny wygląd? I jak radzicie sobie z ulewnymi deszczami? 

PS. Już jutro postaram się opublikować relację z BAM-u! 

Mogą Ci się spodobać:

14 komentarze

  1. stanowczo ciepło! bluzy z działów męskich sprawdzają się znakomicie. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie swetry, dzianiny, rajstopy. Małokolorowo, ale mam plan żeby to nadrobić;)

    Marys

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój generalnie prezentuje się... właśnie tak! Sukienka (najlepiej w kwiaty!), gruby sweter, botki lub kowbojki. To jest to co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja gustuję raczej w stonowanych kolorach i ciepłych, dużych swetrach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże, ciepłe swetry to zdecydowany "must have" każdej jesieni i zimy!

      Usuń
  5. a mi się marzy sweter z sercem- banalne . wiem .;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, wcale nie banalnie! Nie widziałam takiego swetra nigdzie jeszcze (to pewnie bardziej świadczy o moim zacofaniu, ale whatever ^^), więc nie widzię banału! :)

      Usuń
  6. Boże, zakochałam się w tym swetrze i rudych rurkach! Te dziewczyny z tumblr zawsze wiedzą jak się ubrać :D Ja na jesień próbuję łączyć dobry wygląd z wygodą i ciepłem, ale nie zawse niestety wychodzi...czasami trzeba po prostu ubrać się ciepło, żeby dupa nie zmarzła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, niestety ciężko się ubrać ładnie i grzać jednocześnie tyłek ^^ Też nad tym ubolewam ;) Pozostaje ubierać się na cebulę i w odpowiedniej przestrzeni rozbierać ;)

      Usuń
  7. uwielbiam jesienną stylówkę :) Zazwyczaj jednak wygrywały ponure kolory, przełamywane tylko kolorowymi chustami. W tym roku stawiam na stonowaną bazę i kolorowe dodatki. A żeby się trzymać barwnego postanowienia kupiłam jesienną kurtkę w kolorze musztardowym :)

    OdpowiedzUsuń