Day 1 & Day 2 // 7 Day Photo Challenge //

Czas na kolejne wyzwanie fotograficzne u Uli z bloga Sen Mai ! Uwielbiam te wyzwania i mimo że poprzednie dwa mi umknęły w natłoku pracy, w...

Czas na kolejne wyzwanie fotograficzne u Uli z bloga Sen Mai! Uwielbiam te wyzwania i mimo że poprzednie dwa mi umknęły w natłoku pracy, w tym miesiącu postanowiłam sobie nie odpuszczać! To nic, że oczywiście pierwszy dzień muszę już nadrobić, bo nie zdążyłam wczoraj dodać wpisu.

DZIEŃ 1.
PROFIL

Proszę bardzo, oto mój profil. Lewy. 
Zdjęcie niestety popełnione telefonem, ponieważ bateria w aparacie czeka na naładowanie (a jak wiadomo, jest to proces bardzo męczący, dlatego Ciężarówka taka jak ja jeszcze się nie podjęła tego zadania ^^). 

Na całe szczęście włosy ładnie zakryły mój pućkowaty policzek ;) 

"Profil" kojarzy mi się oczywiście jeszcze z tymi wszystkimi portalami społecznościowymi (ach to uzależnienie od internetu) typu FACEBOOK, TWITTER, GOOGLE + itd, ale stwierdziłam, że nie zrobię im sesji zdjęciowej z tego tytułu.


Ale przy okazji chciałam przypomnieć o miejscu na Google + zwanym Strefą Blogową. Raczkującą społecznością, o której pisałam już tutaj. Nadal twierdzę, że można stworzyć fajne miejsce w sieci, gdzie łatwiej zawiązać relacje, ewentualną współpracę czy po prostu pogadać, potrzeba tylko chętnych, którzy by dołączyli. Więc ZAPRASZAM!

DZIEŃ 2. 
GRA

Miałam wielki dylemat w tym temacie, bo muszę się przyznać, że graczem jestem nałogowym. Jak się wciągnę, to mogę nawet kilkanaście godzin siedzieć przed komputerem i odrywać się tylko na wyjście do toalety (tak było w przypadku trylogii Mass Effect). Poza tym chętnie wyłapuję nowinki o grach i potem zatapiam się w kolejnym uniwersum. 

Dziś jednak przedstawiam gierkę łatwą, lekką i przyjemną, dostępną w serwisie gry.pl: QINGO BINGO! (tutaj można zagrać).
Gra na zasadzie bingo: uzupełniamy swoje plansze kulkami z numerkami. Kiedy uzupełnimy daną planszę rozgrywamy mini-gierkę (np. strzelamy do kaktusa), za którą zbieramy punkty. Kto ma najwięcej - ten wygrywa. Proste. 


Mogą Ci się spodobać:

16 komentarze

  1. Profil pierwsza klasa a gra ciekawa :) Chociaż ostatnio staram się przetawiać na te niewirtualne :)
    Do społeczności właśnie dołączyłam :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. DObrze, że muszę zaraz wyjść, bo przepadłabym w gierce na AMEN :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się musiałam ostro powstrzymywać przy robieniu tego zdjęcia, żeby nie przepaść w niej doszczętnie :P

      Usuń
  3. swego czasu też dużo grałam i po nocach siedziałam,

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak gry na komputerze - kiedyś to nałogowo - jak zaskoczyłam w Diablo - to nocki z głowy , na zmianę z mężem ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś też potrafiłam przesiedziec pół nocy przy jednej grze ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak od ok. tygodnia jestem na G+. Próbuję ogarnąć ,ale to dla mnie na razie zbyt skomplikowane. To udostępnianie to jakiś kolejny temat, którego nie daję rady ogarnąć. Fakt, ze nie próbuję się wgryźć za bardzo, bo czasu mało. Dla mnie głównie to miejsce na przechowywanie zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie opracowywania łopatologicznej instrukcji obsługi G+, więc nic się nie martw ;) Sama dopiero staram się ogarnąć o co w nim chodzi, ale krok po kroku coraz lepiej mi idzie poruszanie się tam ;) Jak skończę tą "instrukcję" to ją tutaj opublikuję, żeby zaoszczędzić innym czasu :)

      Usuń
  7. Kiedyś namiętnie grałam hmm... w pasjansa;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że ja tu małym wyjątkiem ;-) nie daję się tak porywać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedys tez bylam uzalezniona od roznych gier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny profil:) A grę zaraz będę testować:D

    OdpowiedzUsuń
  11. gry.pl strona, którą mój Ukochany okupuje kiedy tylko ma wolną chwilę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. O !!! ja też jak załapię bakcyla to gram do upadłego :)
    Uwielbiam grać w karty przez neta np . na www.kurnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. profil fajny! :)) a co do gier, to omijam szerokim łukiem :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jako że jestem rozwojowo na poziomie 10 letniego dziecka uwielbiam grać w Simsy :P

    OdpowiedzUsuń