[TAG] Liebster Blog Award

Zostałam oTAGowana przez Dianę z bloga 13thdoor . Cieszę się bardzo, bo ma to po raz pierwszy miejsce w historii tego bloga (choć wisi mi w ...

Zostałam oTAGowana przez Dianę z bloga 13thdoor. Cieszę się bardzo, bo ma to po raz pierwszy miejsce w historii tego bloga (choć wisi mi w zanadrzu jeszcze TAG od Mariolki, ale nie chcę go robić "na odwal się" tylko sensownie do niego przyłożyć, bo to TAG dość wymagający, więc czeka na swą kolejkę).


O co kaman z Liebster Blog Award?
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od 13thdoor:

1. BEZ CZEGO NIE RUSZASZ SIĘ Z DOMU?
Bez torebki. Może to dziwne, ale nie cierpię tego uczucia, kiedy nie mam na ramieniu zawieszonej torby. Może być mała, może być duża, jakakolwiek byle była! Nawet jeśli moja trasa ma mieć 50 metrów (np. do pobliskiego sklepiku), zarzucam na ramię torebkę, do której wrzucam telefon, portfel i klucze. To mój "zestaw obowiązkowy" do wyjścia.

2. SKĄD POMYSŁ NA ZAŁOŻENIE BLOGA?
Przyznaję, że nie pamiętam, bo blogi piszę od prawie dekady. Najpierw były to stricte prywatne "dzienniki", w których wylewałam swoje tłumione emocje. Potem był etap na blogi z opowiadaniami, które pisałam. Do dziś ich treść mam zapisaną w komputerze ;) Długo szukałam sensownej formuły na swój blog, aż w końcu prawie rok temu powstał Codziennik i w końcu czuję, że jest taki, jaki zawsze chciałam. 

3. CZEGO BYŚ NIE ZROBIŁA NIGDY W ŻYCIU?
"Nigdy nie mów nigdy" - powtarzała mi zawsze Mama i staram się tej zasady trzymać. Znam siebie i wiem, że są rzeczy, których bym nie chciała nigdy zrobić. Nie mam jednak w stu procentach pewności co do tego, bo sytuacje życiowe są różne. 
Kiedyś mówiłam, że nigdy za mąż nie wyjdę, a dziś jestem żoną i spodziewam się dziecka. 
Różnie to bywa ;)

4. JAKA PIOSENKA POZYTYWNIE CIĘ NASTRAJA?
Ostatnio pozytywnie nastrajają mnie piosenki, które wspólnie tworzymy razem z moim Mężem i kilkorgiem znajomych. A tak poza tym nałogowo słucham Kim Walker-Smith i Jesus Culture. Ostatnio mogłabym ciągle słuchać "Walk with me":



5. ZAPACHOWY MUST HAVE?
Ciężko stwierdzić, chyba takiego nie mam :D

6. OSTATNIA RZECZ, KTÓRĄ KUPIŁAŚ?
Ostatnio robiłam zakupy na allegro, w których znalazły się wyprawkowe rzeczy m.in. do szpitala, czyli podkłady itp. Czyli ogólnie nudy :)

7. GDYBYŚ WYGRAŁA MILION... NA CO BYŚ GO WYDAŁA/CO BYŚ Z NIM ZROBIŁA?
Musiałabym to uzgodnić z moim K., ale pewnie w coś byśmy zainwestowali :) No i może wybrali się w końcu na jakieś zasłużone wakacje :)

8. PEPSI CZY COCA-COLA?
Zdecydowanie Coca-Cola! Mogłabym ją niestety pić litrami :)

9. NAJBARDZIEJ SZALONA RZECZ, JAKĄ ZROBIŁAŚ W ŻYCIU?
Na chwilę obecną myślę, że zajście w ciążę to szalona sprawa - zmienia wszystko o 180 stopni, albo i więcej. Wszystkie moje młodzieńcze wygłupy się przy tym umywają :P 

10. JAKIE SĄ TWOJE WYMARZONE BUTY?
Jeszcze jakiś czas temu powiedziałabym, że Louboutin, ale ostatnio marzą mi się dobre, wygodne buty przeznaczone do biegania - mam zamiar wrócić do joggingu po urodzeniu syna .

11. ULUBIONA POTRAWA?
Uboga wersja sałatki greckiej, którą jem nałogowo (sałata+pomidor+ogórek+feta+sos) i odsmażane ziemniaki ♥ nie jestem wymagająca.


BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ: (tylko 9, ale po prostu nie chcę robić nic na siłę, ot co!)
1. Maryś
8. Ankyls

PYTANIA ODE MNIE:
1. Kto jest Twoim autorytetem?
2. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
3. Kim chciałaś zostać, kiedy byłaś małą dziewczynką?
4. Jaki jest Twój sposób na odpoczynek?
5. Jaki jest według Ciebie "prawdziwy przyjaciel?"
6. Materialna rzecz, o której marzysz to...?
7. Gdzie znajdujesz inspirację?
8. Jakie jest Twoje życiowe motto?
9. Co jest Twoją najmocniejszą stroną?
10. Jaki jest Twój ulubiony film/serial?
11. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?

Uff. Dotarłam do końca! 
Mam nadzieję, że autorki nominowanych przeze mnie blogów dołączą do zabawy :) 

A może podzielicie się linkami do blogów, które sami byście w takiej zabawie nominowali? Chętnie odwiedziłabym nowe, ciekawe miejsca w sieci!


Mogą Ci się spodobać:

16 komentarze

  1. panna0ceanna23 marca, 2013

    Właśnie właśnie, czekam az wykonasz to od Marioli;-) odpowiedziała u siebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłabym taką sałatkę i ziemniaki, oj jadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie! Właśnie odpowiadam na pytania :) Wróciłam ze spotkania blogerek tak zmęczona! Ale tak szczęśliwa! Udało się tak jak sobie to wymarzyłam :)) Niedługo relacja, tymczasem zapraszam zaraz na odpowiedzi :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się udało! Z niecierpliwością więc czekam na relację :)

      Usuń
    2. TAG odpowiedziany, a relacja mam nadzieję że jutro, najpóźniej we wtorek - czekamy na fotki!

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację, to moja pierwsza:) Postaram się odpowiedzieć na pytania po weekendzie.

    Ps. super zmiana szaty graficznej bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  5. fajnie odpowiedziałaś na pytania i ciekawe nowe podałaś dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, dziękuję:) chętnie wezmę udział w zabawie. Dam znać jak odpowiemna pytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za otagowanie :) Odpowiem na niego w najbliższym czasie. Zadałaś pytania, nad którymi muszę się poważnie zastanowić. Dam znać w przyszłym tygodniu jak tylko napiszę notkę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanieńka a jak zmienić te ustawienia? ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że w końcu coś stworzę :)
    Przesyłam ciepło z LSA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna piosenka i ten głos <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowe ciekawe miejsca w sieci? Pewnie, że są! Zapraszam do nas: http://narzeczeni-z-bozejlaski.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń