Day 3 // 7 day - photo challange //

Witajcie! Dziękuję Wam za taki ogrom dobrych słów, życzeń powodzenia, propozycji pomocy i trzymanych kciuków! Po 3 dniach już wiem, że na...

Witajcie!
Dziękuję Wam za taki ogrom dobrych słów, życzeń powodzenia, propozycji pomocy i trzymanych kciuków! Po 3 dniach już wiem, że największą wartością wyzwania fotograficznego u Uli (klik) jest poznanie tylu fantastycznych i pełnych pasji osób! Bardzo się z tego cieszę, bo odkryłam ciekawe osobowości, inspirujące blogi, na prawdę fajne miejsca w sieci. Mam nadzieję, że ta historia będzie trwać

Dzisiejszy temat na zdjęcie to "DUŻY". Kiedy pierwszy raz się nad tym zastanawiałam, sprawiało mi to nie lada problem, żeby wpaść na to co sfotografować. Ale wczoraj wieczorem Eve w swoim komentarzu mimochodem nakierowała mnie na rozwiązanie tego problemu! W końcu na chwilę obecną w moim życiu przymiotnik "duży" pasuje tylko do jednej, najważniejszej rzeczy - brzucha
Jesteśmy w piątym miesiącu, brzuchol rośnie jak na drożdżach (90% zawartości mojej szafy już nie spełnia swojej roli), jest regularnie ukopany od środka i wygląda przepięknie! 
[samozachwyt: mode on]
Może nie jest jeszcze gigantem, ale podoba mi się prze-potężnie! Jest jędrniutki, delikatny, miły w dotyku, ma ładny kształt i w ogóle ochy i achy!  
[samozachwyt: mode off]
Patrzcie sami:


Mogą Ci się spodobać:

36 komentarze

  1. Świetne zdjęcia.
    A przyszłej mamie z całego serducha gratuluję. Buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, uwielbiam zdjęcia ciążowych brzuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Łezka mi się kręci w oku, gdy sobie przypominam swój

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, i wcale jeszcze nie taki Duży. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny brzuchol ;) I piekne, takie lagodne zdjecie.. Bardzo mi sie podoba! Wszytskiego Naj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba najpiękniejszy pomysł na zdjęcie:) To chyba jedyny taki moment, kiedy kobieta cieszy się, ze ma duży brzuch:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zdjecia brzuszków ciążowych;)
    piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie - dokładnie to samo najbardziej spodobało mi się w wyzwaniu. Dzięki niemu trafiłam do Ciebie :)
    Ciekawy pomysł na zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia!!! *.*
    Obserwuję, by mieć wgląd na więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny jest...................... ehhh... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny brzusio :) I te kopniaczki - najcudniejsze uczucie - chociaż czasami nieźle byłam okopana, szczególnie w końcówce.

    Gratuluję pięknego brzusia i mieszkańca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny "duży" domek małej istotki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajajajaj! Tak chciałam, duży to brzuch z Dzidzią, ale że nie mam jeszcze Dzidzi w brzuchu to musiało być inaczej.
    Zazdroszczę Ci i pozdrawiam! A Dzidzia niech rośnie duuuuuuża!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za brzucio!!!!! Fantastyczny ;)
    Zazdroszczę Ci tego brzusia!
    Pozdrawiam serdecznie =)
    I witaj w klubie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę brzuszka :) Pracuję nad takim ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. moja faworytka trzeciego dnia wyzwania! Świetne zdjęcie! Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, jak zdjęcie oddaje pewną ulotność chwili - nieprzerysowane zainteresowane, jak tam w środku jest...

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana to zdjęcie jest absolutnie cudowne! Twoje zdjęcie jak na razie dla mnie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już trzy razy byłam taka DUŻA i to były najpiękniejsze chwile mojego zycia... :) Cudne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcie, piękny brzusio. Pamiętam siebie w tym stanie... Tylko że ja drobna, więc brzuchol pojawił się prawie natychmiast i rósł, rósł... Gdy byłam w szóstym miesiącu z Franiem, panie sąsiadki i ze sklepów były przekonane, że to końcówka...
    to jest cudny czas, mimo że czasami trudno jest wstać ;) To taka kosmiczna chwila!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny widok ;) ..niech rośnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. głaski dla brzuszka ;)
    gratulacje :) fajny to czas gdy ma się taki brzuchol :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny brzucho!! Gratulacje!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. z 10 razy wchodziłam wczoraj i patrzyłam na ten brzusio... i zapragnęłam znowu taki mieć.... i tak bardzo mocno patrzyłam, że śniło mi się dzisiaj, że byłam w ciąży :)
    świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam patrzeć na kobiety z brzuszkami, marzy mi się fotografować takie kobiety :) Piękne zdjęcia, piękny brzusio...

    OdpowiedzUsuń
  26. No! Rzeczywiście piękny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny ten Twój brzusio.. Patrzę i patrzę i nie mogę się napatrzeć. To zdjęcie naprawdę ma coś w sobie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. zazdroszczę szczerze i niezawistnie:) bo nie posiadałam i nie będę w posiadaniu takiego:( ale trudno... nie jest źle... dlatego szczególnie 3mam kciuki za pielęgnację, wyklucie i potem ... nowe życie ...:)

    OdpowiedzUsuń