Day 2 // 7 day - photo challange //

Dziękuję Wam  bardzo za ten ogrom miłych słów pod poprzednim postem! Jeszcze trochę i popadłabym w samozachwyt ;) Dziś dzień drugi wyzw...

Dziękuję Wam  bardzo za ten ogrom miłych słów pod poprzednim postem! Jeszcze trochę i popadłabym w samozachwyt ;)

Dziś dzień drugi wyzwania Uli Phelep. Tematem jest "Lista na 2013". Cieszę się, bo akurat ten rok jest jedynym do tej pory, w którym taką listę zrobiłam, mogłam więc na spokojnie podejść do tematu i nie stresować się, że muszę robić coś wbrew sobie.
 
"Lista na 2013" // 7 day - photo challange //

Moja lista na tle wpisu z mojego bloga "Witaj Nowy Roku", w którym to rozpisałam trzy główne cele, jakie mam na ten rok. Ponadto mam kilka punktów więcej na swojej kartce, m.in. "więcej aktywności", czy "rozwój bloga".
Ostatni punkt, czyli plan na własny biznes jest celem szalenie ruchomym, więc nie do końca jestem pewna, czy będzie to priorytet do realizacji na ten, czy na przyszły rok, ale ponieważ rozmyślam głęboko nad tym od dłuższego czasu (no już będzie ponad pół roku!) postanowiłam zawrzeć go w swojej liście na 2013.
Mam nadzieję, że się uda to wszystko zrealizować!

Ściskam!
Żelikowska

PS. Wpadajcie na fanpage na Facebooku!

Mogą Ci się spodobać:

31 komentarze

  1. Ten pierwszy punkt jest zarąbisty(jeśli dobrze widzę). Nie chcę pospieszać, ale należałoby już go zacząć realizować :D Czasu mało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie znów pospieszać? Zostało mi niecałe pół roku do realizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super plan. Życzę Ci spełnienia wszystkich postanowień. Pierwszego punktu szczerze zazdroszczę;-)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji planów :)
    A koncepcja zdjęcia - bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki żeby się udało ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki przede wszystkim za 1 punkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za realizację, zwłaszcza punktu nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w realizacji planów...:)
    Wytrwałości i konsekwencji...
    mnie tego brakuje...;)
    Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że są takie "wyzwania", bo poznałam dzięki temu super blog! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! :)

    Ale, nie ma co odkładać biznesu na później, to łatwiejsze niż może się wydawać! Jakbyś chciała jakąś pomoc to dawaj znać :)

    Ja właśnie zaraz siadam nad notką o pokonywaniu konkretnych problemów na drodze do własnego biznesu - z mojej perspektywy :)

    www.catherinetheowner.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia w realizacji planów, dużo zdrowia dla całej rodziny !!!
    Bardzo fajne, pomysłowe zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci powodzenia i sukcesów, żeby wszystko, co postanowisz urzeczywistniło się :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcie :)
    Również życzę powodzenia w realizacji.
    Wszystkiego Dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalenie podoba mi się tytuł i ogólnie konwencja Twojego bloga:))
    I niech się pięknie wypełnią wszystkie punkty planu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Dnia 3 nie mogę się doczekać :D
    Chyba zostanę fanką i zostawiam błagania, byś brała udział w takich konkursach i akcjach :)

    Pozdrowienia dla Ciebie i Okruszka!

    OdpowiedzUsuń
  16. PS. I bardzo ciekawa jestem czy jak coś zacznie być/jest widać w sensie brzuszek to czy dokumentujesz fotograficznie już "postepy" MiniŻelka? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne plany, cele. Pod kilka mogłabym się podpiąć. Od jakiegoś czasu przechodzi mi przez głowę myśl, że może mogłabym coś podziałać z grafiką... Ale wydaje mi się to takie trudne...

    OdpowiedzUsuń
  18. I za powodzenie i realizację zamierzonych planów/celów trzymam mocno kciuki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki.
    Ja zawsze na początku roku robię sobie listę planów, ale gorzej z realizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia - a jesli zrealizujesz punkt o aktywnosci fizycznej to daj znac jak to zrobilas:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia, powodzenia :)
    Żeby maleństwo było zdrowe
    a Ty zadowolona z siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A gdzie foto brzuszka? Żądam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog... i taki ładny i przyjemny oku :)

    Powodzenia w realizacji planów! (pkt1 super!)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze miejsce mi się podoba! Powodzenia i buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja optuję za rozwinięciem codziennika :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy punkt zrealizuje się z pewnością;)
    Oby wszystkie inne też sie zrealizowały;)

    OdpowiedzUsuń
  27. trzymam kciuki za powodzenie... cały rok przed nami:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę spełnienia, choć pogodzenie macierzyństwa i własnego biznesu w tym samym roku ...hmmm dla mnie byłoby nierealne, ależ mimo wszystko życzę spełniania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa jestem ogromnie co to za biznes planujesz...:)

    OdpowiedzUsuń