Instagramowe Love, którego nie było ^^

Od jakiegoś czasu mam problem z internetem w swoim telefonie (nie, żeby to był problem techniczny czy coś, raczej problem związany z rezygna...

Od jakiegoś czasu mam problem z internetem w swoim telefonie (nie, żeby to był problem techniczny czy coś, raczej problem związany z rezygnacją z abonamentu i przejściem na kartę, co skutkuje brakiem transferu ^^), więc Instagram jest koszmarnie przeze mnie zaniedbany. Muszę znaleźć jakąś fajną i niedrogą usługę w swojej sieci, żeby swobodnie móc z niego korzystać (telefon mam w Orange - jakby ktoś chciał coś polecić).
Dlatego dziś mix zdjęć, których nie było :)









(1.) Moi mężczyżni - teoretycznie się nie lubią (tzn. bardziej K. nie lubi Szarika), ale w praktyce widzicie jak to wygląda :)  (2.) Bo ja z kotem zdecydowanie bardziej się miłuję.(3) A on lubi przytulać się do mojego (4) wielkiego brzuchola  
(5 i 9) Słonko czasem wychodzi i pogoda jest śliczna, co wkurza mnie do potęgi, bo robi smaka człowiekowi na wiosnę, a potem sypie śniegiem w oczy. 
(6) Z powodu ostatnich dwóch tygodni uziemienia i nakazu radykalnego odpoczywania musiałam uczestniczyć w spotkaniach ze znajomymi online (w końcu XXI wiek mamy, czyż nie?).
(7) Są już zielone, pięknie chemiczne jabłka "green smith", które uwielbiam do potęgi ♥ 
(8) Rewolucyjna paczka, której zdjęcie umieściła nawet Poczta Polska na swoim fanpage'u na FB.



Mogą Ci się spodobać:

10 komentarze

  1. Brakuje tylko jednej informacji... co było w paczuszce? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawski elfie :P
      a jak sądzisz, co może ciężarna baba dostawać w paczce? :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie na Twoim instagramie, że podobne te nasze stworzenia :D

      Usuń
  3. Fajne zdjęcie z kocurkiem przytulonym do brzusia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też mi się podoba, a kocur uwielbia do brzusia się przytulać :) Potomek z kolei lubi mruczenie kota :D

      Usuń
  4. Słodki kociak:) Ciekawi mnie zawartość tej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co może dostać w paczce ciężarówka? Pieluchy, podkłady i takie tam ciężarne bzdety :D

      Usuń
  5. Takiego słoneczka nieśmiałego mi właśnie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz, że mnie Poczta Polska też ostatnio nieźle zaskoczyła? Nadawałam przesyłkę o 19 wieczorem, a podobno już rano była u adresata... :) SZOK!

    OdpowiedzUsuń