Liebster Blog Award po raz drugi.

Po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Blog Award (poprzedni Liebster TUTAJ ). To bardzo miłe wyróżnienie, dzięki któremu z resztą ...

Po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Blog Award (poprzedni Liebster TUTAJ). To bardzo miłe wyróżnienie, dzięki któremu z resztą możemy się lepiej poznać. Ostatnio nominowała mnie Mo Bloguje, dzięki czemu odkopałam też poprzednią nominację od Basi z Live Your Dreams (nominowała mnie w sierpniu, ale wakacje to gorący okres rodzicielstwa był i średnio ogarnięta byłam).
Jeśli ktoś jeszcze kiedyś mnie do tej nagrody nominował (bo coś mi się kojarzy, że mogło tak być), a ja nic z tym nie zrobiłam, to proszę przypomnijcie mi się, bo ja niestety, jak od razu tego nie zapisałam, to skleroza mi zjadła tą informację w głowie. Wiecie, starość nie radość ;)



Liebster Blog Award to zabawa polegająca na wytypowaniu kilku blogów (jedenastu, ale ja się tu trochę wyłamałam), które czytamy, najlepiej takich, które nie mają setek tysięcy odsłon dziennie i pierdyliard lajków na fejsie, ale takich, które dla nas są wartościowe, fajne i godne polecenia, a niekoniecznie są wybitnie znane, bo być może wiele osób w inny sposób nie będzie miało okazji do nich trafić.
Poza nominowaniem blogów, tworzymy 11 pytań do ich autorów. Dzięki temu, możemy się lepiej poznać :) Każdy kolejny nominowany odpowiada na pytania, sam nominuje kolejnych blogerów i zadaje pytania. I tak w nieskończoność ;)

Wzorem Mo zacznę od swoich nominacji i pytań. 
NOMINUJĘ:

PYTANIA ODE MNIE:
1. Jaki prezent byłby dla Ciebie idealny, czyli co sprawiłoby Ci przyjemność?
2. Jakimi wartościami kierujesz się w życiu?
3. Jakie marzenie udało Ci się spełnić do tej pory?
4. Twój sposób na dobre rozpoczęcie dnia?
5. Gdybyś jeszcze raz wybierał(a) swoją ścieżkę edukacji i kariery zawodowej, to czy wybrałbyś/wybrałabyś to samo, czy coś innego?
6. Piosenka, która ostatnio chodzi Ci po głowie?
7. Jaki film nigdy Ci się nie znudzi?
8. Kot czy pies?
9. Szklanka do połowy pełna, czy do połowy pusta?
10. Jakie jest Twoje ulubione danie?
11. Jak chcesz, żeby Twój blog wyglądał za rok?



PYTANIA OD BASI:
1. Twoje największe marzenia.
Chciałabym mieć lepszy głos, ale tu niewiele mogę zrobić. Z bardziej przyziemnych marzeń to chciałabym, żeby moja rodzina miała wystarczające zabezpieczenie finansowe, żeby moje dzieci nie musiały np. płakać nocami, że rodziców nie stać na ich wycieczkę szkolną czy coś w ten deseń. To jedno z marzeń, do którego dążę.

2. Co kochasz w lecie?
To będzie banalne: ciepełko! Jako totalny zmarzluch kocham lato, bo jest ciepłe ;) 

3. Co zrobiłaś dziś dla siebie?
A tu z kolei szaleństwo: umyłam włosy :P Ale to dopiero połowa dnia, reszta przede mną! 

4. Jaki blog/strona internetowa jest twoją ulubioną?
Poza oczywiście swoim blogiem, który zdecydowanie jest moim ulubionym, bardzo lubię Design Your Life, Happyholic, Krufkową, Mo Bloguje... mogłabym wymieniać i wymieniać blogi, strony które odwiedzam, ale te są moimi "perełkami", sprawdzam, co się u nich dzieje regularnie i nie muszą mi  przypominać "na fejsie" o swoim istnieniu, bo już mam swój poranny rytuał odwiedzania ich po kolei i podczytywania :)

5. Co cię motywuje do działania, pisania bloga, tworzenia?
Samo życie :) Zawsze lubiłam pisać, odnajduję się bardziej w słowie pisanym niż mówionym i mam zapędy ekshibicjonistyczne, bo piszę w dużej mierze o swoim prywatnym życiu, więc zdecydowanie to mnie motywuje i napędza. Poza tym fakt, że w ciągu roku przybyło wielu nowych czytelników, Google Analytics mówi mi o tym, że ponad połowa to czytelnicy, którzy do mnie wracają, na dodatek chętnie komentują i angażują się w dyskusję - to zdecydowanie jest motywujące! 

6. Moja wymarzona podróż to...
Afryka, Afryka, Afryka! ♥ Z resztą, pisałam o tym kiedyś w TYM poście.

7. Wolisz samochód czy rower?
Nie mam roweru, chociaż chętnie bym pojeździła. Jednak mimo wszystko samochód wygrywa ze względu na wygodę i szybkość docierania do celu. Ponoć moje miasto chcą uczynić miastem rowerowym i jeśli tak się stanie, pewnie przesiądę się na rower (jak już sobie sprawię jakiś fajny, miejski, piękny, np. taki Romet albo Mexller)

8. Co oznacza dla ciebie słowo relaks?
Odpoczynek. Nie ważne czy w ciepłej, aromatycznej kąpieli, czy na fotelu po cieżkim dniu. Jak mogę usiąść/położyć się wygodnie i w ciszy zamknąć oczy, wziąć kilka głębokich wdechów i wyłączyć nadmiar myśli - to jest relaks.

9. Za 5 lat widzisz siebie jako...
Żonę, mamę, szefową własnej firmy, blogerkę, pastora w kościele Nowe Pokolenie w Dąbrowie Górniczej (kiedyś Wam o tym wszystkim więcej opowiem ^^), kierowcę (zrobię może w końcu to nieszczęsne prawo jazdy), przyjaciółkę, świetnie wyglądającą kobietę :) ot, co!

10. Mieszkanie w mieście czy w domku na wsi?
Zdecydowanie w mieście. Lubię wieś, ale na dłuższą metę to bym chyba zbzikowała.

11. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Bez torebki, strasznie nie lubię tego uczucia, kiedy nie wisi mi ona na ramieniu :P (wspominałam o tym w poprzednim poście Liebster Blog Award)



PYTANIA OD MO:

1. Jakiej postaci z bajki najbardziej bałaś się w dzieciństwie i dlaczego?
Hatifnatowie przerażali mnie na maxa! Dlaczego? No kurcze, atmosfera przy nich była jak w horrorze! Muzyka trzymająca w napięciu, hatifnatowie jak taka mordercza masa sunąca w kierunku bohatera, machająca tymi niby-rączkami, obijająca się głowami i absorbująca wyładowania elektryczne. No jak tu się nie bać?

2. Jaki jest Twój ulubiony cytat z książki?
Wstyd się przyznać, ale w ostatnich latach czytałam tak mało książek, że nic nie przychodzi mi do głowy. 

3. Czego nauczyła Cię szkoła?
Głównie tego, że dzieci są bezlitosne i każdy objaw "inności" jest dla dziecka przekleństwem, kiedy trafia do grupy dziecięcych "hejterów".

4. Jaki jest Twój plan na najbliższe 24h?
Kiedy już skończę pisać tego posta, mam plan napisać dwie zwrotki do piosenki, bo wieczorem mam próbę zespołu, a w planie jest jeszcze grafika do zrobienia. Przede mną dziś jeszcze obiad z mężem (oczywiście gotuję ja), a w nocy mam zamiar się wyspać ,  żeby wczesnym rankiem polować na siuśki (poluję i poluję, i upolować nie mogę od tygodnia, a posiew synowi zrobić trzeba ^^') i jeśli się uda to mam zamiar popędzić do laboratorium zanim przybędzie do mnie Sylwia z bloga Gizmowie :D Myślę, że to będą 24 godziny. Szaleństwo istne :P 

5. Jaką rzecz umiesz robić najlepiej?
Mój Mąż mówi, że jestem stworzona do bycia najlepszą we wszystkim, za co się wezmę :P tego się trzymam :)

6. Jaką rzecz lubisz robić najlepiej?
Hmm... biorąc pod uwagę poprzednie pytanie odpowiem: wszystko :) Jak już się za coś biorę to lubię, jak jest zrobione najlepiej jak się da.

7. W jakim mieście chciałabyś zamieszkać?
Lubię swoje miasto i  lubię w nim mieszkać (Dąbrowo, ach moja Dąbrowo G.!). Ale gdybym miała się gdzieś przenieść to Wrocław i Kraków konkurowałyby tutaj o pierwszeństwo.

8. Co dla Ciebie oznacza słowo „piękno”?
Odniosę się tutaj do swojego tekstu u Krufki, bo pisałam o nim w ramach jej cyklu "Przepis na piękno" → KLIK

9. Co nowego ostatnio odkryłaś?
Nowy przepis na pizzę. Pyszną, domową :)

10. Dlaczego piszesz bloga?
Bo to uwielbiam! Zawsze wolałam formę pisaną, poza tym ten sieciowy ekshibicjonizm mnie kręci, dlatego dużo jest prywaty na moim blogu. Lubię pisać i przelewać myśli na klawiaturę. To chyba główne powody, dla którego prowadzę mój blog.

11. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
W miejscu satysfakcji i spełniania kolejnych marzeń! 

Mogą Ci się spodobać:

10 komentarze

  1. Gratuluję wyróżnienia:) Rzeczywiście miałaś szansę odpowiedzieć na interesujące pytania:) I sama zadałaś ciekawe. Moją uwagę przyciągnęło pytanie o marzenie, które się spełniło i Twoja wymarzona podróż... Mnie udało się spełnić dziecięce marzenie o podróży do Afryki, czego i Tobie życzę!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! To cudownie, że udało Ci się spełnic takie marzenie :) Ja całym sercem wierzę, że mnie również się uda, chociaż wiem, czuję to w sobie, że to jeszcze nie czas na nie :) może za rok, może za dwa, a może za 10 lat będę mogła je spełnic, zobaczymy :)
      POzdrawiam!

      Usuń
  2. Doczekalam się odpowiedzi :) dziekuje. Pieknie to wszystko opisalas.

    OdpowiedzUsuń
  3. I coś nam nie po drodze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem zmarzluchem i uwielbiam ciepełko, najchętniej wyprowadziłabym się do ciepłego kraju! Kiedyś to marzenie się spełni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, fajnie że trafiłam na Twój blog, bo 1. jesteś z Zagłębia, czyli niedaleko mnie (ja na Śląsku) 2. Jesteś w jakimś protestanckim kościele! :) Dobrze, bo brakuje w blogosferze uczciwego, chrześcijańskiego głosu. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Także lubie lato za ciepło, za to, że można wyjść z domu 'jak się stoi';) Obecnie jednak cieszy mnie jesień i nadchodząca zima, a co za tym idzie atmosfera świąteczna:)

    OdpowiedzUsuń