Internetów Kopalnia | 2

Najwyższa pora na kolejną porcję internetów! W sumie, ostatnio sporo osób dzieli się linkami, ciągle gdzieś ktoś coś poleca, gdzieś przekie...

Najwyższa pora na kolejną porcję internetów! W sumie, ostatnio sporo osób dzieli się linkami, ciągle gdzieś ktoś coś poleca, gdzieś przekierowuje. Przepływamy te rzeki internetów z bloga do bloga, ze strony do strony i tak ciągle. Pewnie większość z tych miejsc, które polecam znacie, być może jesteście nawet stałymi czytelnikami. Może nie są to miejsca odkrywcze, ale moim założeniem jest polecanie Wam tego, co sama czytam, sama oglądam, czym jestem zainteresowana i co mi wpada w oko.


No dobra, to jedziemy:


Kanał Mówiąc Inaczej na YouTube nie ma jeszcze wielu filmów, ale już pochłonął mnie bez reszty! Głównym tematem jest tutaj poprawna polszczyzna, a przedstawiona jest w taki sposób, że aż miło! Paulina ma świetną dykcję, rewelacyjne poczucie humoru, a filmy są bardzo profesjonalne. Dla mnie bomba!

Pewnie znacie cykl postów "Tytani z sąsiedztwa" na blogu Happier at Life. Ja ostatnio zatonęłam w nim całkowicie, a zwłaszcza spodobał mi się ostatni post z tej serii - o Michale, który pokonuje wszelkie granice!

• Znacie pewnie wszyscy Mo (Mo Bloguje). Mo jest mamą i to bardzo twórczą! Prowadzi fotograficzny projekt o Wrocławiu, robi piękne zdjęcia i kreatywne sesje zdjęciowe - zobaczcie jej portfolio, a poza tym zajęłą się też rękodziełem i pod zacną nazwą Momological Handmade znajdziecie biżuterię przez nią wykonaną. Jak ktoś mi powie jeszcze raz, że się nie da ogarnąć rzeczywistości, jak pojawia się dziecko to będą baty! 

Michał Maj z bloga Życie jest piękne pisze o siedmiu rzeczach, których nie powinno się robić, żeby być szczęśliwym.

Widzieliście najbardziej wzruszający film z dzieckiem w roli głównej? Obejrzyjcie koniecznie! Spokojnie, nie ma tu żadnych morałów ani pierdzenia fiołkami. Po prostu bobas, który urzekł mnie maksymalnie!

Król Lew to mój ulubiony film wszechczasów, nic nie jest w stanie go pobić, a Paweł Opydo dzieli się ciekawostkami na jego temat. Sama kilka z nich znałam, ale o niektórych dowiedziałam się dopiero u Pawła.

• Rozmowne Czwartki u Nadine, w których różni blogerzy na różne tematy piszą. Fajna sprawa, zwłaszcza, że w moim kajecie blogowym mam zapisany bardzo podobny pomysł, z którym narazie się wstrzymuję.
Pierwszy post z drugiej serii dotyczy organizacji czasu. Zobaczcie sami!

• Michał z bloga jakoszczędzaćpieniądze.pl napisał o tym ile możemy zaoszczędzić na produktach spożywczych. Polecam z resztą cały blog Michała, to moja ostatnia perełka i staram się wygospodarować odpowiednią ilość czasu, żeby móc go przeczytać "od deski do deski".

• Przecudowne zdjęcia Quennie Liao z synkiem w roli głównej. Najbardziej podoba mi się Bobas w roli Guliwera :)

Znacie Vel? A dokładnie VelBlog? Jeśli nie to odwiedźcie koniecznie blog Eweliny, który powstał niedawno, ale zapowiada się wyjątkowo ciekawie. Pozostajemy w tematyce lifestyle'u, z nutą designu i popkultury. Mnie się podoba i zostaję stałą czytelniczką!

• 3 fryzury i instrukcje jak je wykonać. Zaczynam żałować, że ścięłam włosy. No ale mimo wszystko wciąż zastanawiam się nad bardziej radykalną zmianą


Przypadło Wam coś do gustu? A może Wy coś chcielibyście polecić?



Mogą Ci się spodobać:

11 komentarze

  1. O, jak mi miło :) Piękne dzięki za umieszczenie w zestawieniu i tak miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. solidna porcja bardzo ciekawych linków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że jestem chora, to jeszcze się popłakałam siedząc przed lusterkiem...
    Wiesz dobrze, że mam dwie lewe ręce do warkoczy a Ty mi tu takie rzeczy ładne wrzucasz :(
    Dobrze, że P. nie ma, bo by mnie wyśmiał - wprost obsrałam się gumkami, lusterkami, grzebieniami i nic. Jedynie się splątałam :(
    Idę czytać o Królu Lwie, ech.
    Niedobra Ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. o dziękuję!:)) takich inspiracji na wieczór właśnie potrzebowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodałam do zakładek blog o oszczędzaniu, Vel i kanał z jutuba - do ogarnięcia później, w chwili jeszcze bardziej wolna niż ta. W ogóle uwielbiam, jak ludzie się dzielą na blogach linkami, zama zamierzam to od tego miesiąca robić. :)

    Co do wpisu mam propozycję, tym trudniejszą, ze don F. jest jeszcze maleństwem - jeśli masz ochotę, weź udział w Wyzwaniu Kominka (więcej info w ostatnim wpisie u mnie: http://cruxinterpretum.blogspot.com/2013/10/bloger-czyli-wyzwanie-kominka.html). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat Don F. nie jest żadnym problemem w blogowaniu, tylko cała masa innych wydarzeń/obowiązków/spotkań/planów, ale niech będzie ;) piszę się na to :D będzie ciężko, ale jeśi chociaż uda mi się osiągnąć połowę z założonej ilości, to będzie sukces :P ahaha :P

      Usuń
  6. Dzięki za lektury na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za linki, są źródłem świetnych informacji:) Blog Michała o oszczędzaniu też od czasu do czasu czytam :) a płaczące dziecko od wczoraj mnie wzrusza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie większość znam, ale to nic dziwnego, bo to zacne blogi są i ciekawe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I co z tego, że wszyscy takie mają ?
    Fajnie, że się lubią dzielić tym co dobre - tak jak Ty ! Dzięki za linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nic nie znałam a teraz już znam ;-)

    OdpowiedzUsuń