Idzie nowe: Disqus

Mamy początek miesiąca, to dobry czas na wprowadzenie nowej rzeczy na blogu! Mianowicie: od dziś komentujemy za pomocą takiego zacnego narz...

Mamy początek miesiąca, to dobry czas na wprowadzenie nowej rzeczy na blogu! Mianowicie: od dziś komentujemy za pomocą takiego zacnego narzędza jak Disqus! Już możecie zauważyć zmiany! 
Wiele z komentarzy jeszcze sie nie do końca wczytało, ponieważ Disqus importuje je wciąż z Bloggera (ma na to 24h), ale wszystko już chyba działa, jak powinno. 

Żeby móc komentować potrzebne jest zalogowanie. Można to zrobić za pomocą Facebooka, Twittera i konta Google, lub także zarejestrować się bezpośredio w Disqus. Dzięki temu uzyskujemy swój profil, na którym śledzić możemy wszystkie nasze "dyskusje", w które się za pomocą Disqusa wdaliśmy. 
Ponadto jesteśmy informowani o odpowiedziach na nasze wypowiedzi. To znaczne ułatwienie, bo dla mnie osobiście bardzo męczące jest sprawdzanie po tysiąckroć, czy jakiś bloger odpisał na mój komentarz. Ja na bardzo dużo komentarzy odpowiadam, ale wiem, że niestety nie każdy o tym wiedział, że odpisałam na jego wiadomość. Zwłaszcza, że zdarza mi się czasami przysiąść do odpowiadania po kilku dniach. 


Zachęcam Was do korzystania, komentowania, wypowiadania się, dyskutowania!
Zwłaszcza, że podjęłam się szalonego wyzwania na blogu Crux Interpretum i postaram się, żeby Codziennik przestał być "co-kilku-dnikiem" i żeby był aktualizowany codziennie. Trzymajcie kciuki!



Mogą Ci się spodobać:

0 komentarze