Share Week 2016 - czyli kogo polecam do czytania

Od jakiegoś czasu niezbyt mi po drodze z blogosferą. Czasu mam mniej, a i priorytety w życiu trochę inne, więc uważniej dobieram treści ...


Od jakiegoś czasu niezbyt mi po drodze z blogosferą. Czasu mam mniej, a i priorytety w życiu trochę inne, więc uważniej dobieram treści czytane w sieci. To, w czym zaczytywałam się rok czy dwa temu, już nie do końca mi odpowiada. Zmieniłam perspektywę, choć jest kilka stałych w  tym moim czytaniu. Takich, co to od kilku lat, niezmiennie śledzę, czytam, kibicuję.

Jak co roku Andrzej Tucholski organizuje Share Week mający na celu polecanie się wzajemnie :) Nie byłabym sobą, gdybym nie wzięła w tej polecajce udziału i nie podzieliła się z Wami swoją czytelniczą listą.

MOJE TOP 3 



Ronja - uwielbiam ją i to chyba jedyny blog, który czytam maksymalnie regularnie! Renia jest podwójną mamą i pisze głównie o rodzicielstwie, ale też o Skandynawii, jedzeniu (wege) i w ogóle mądrych rzeczach. Trafiłam do niej przypadkiem, okazało się, że obie byłyśmy w ciąży, z tymi samymi dolegliwościami ciążowymi i miałyśmy termin na prawie ten sam dzień - to po prostu musi być blogowa miłość ;) Poza tym Renia pisze tak, że nawet jak tekst ma 8000 znaków to i tak chciałoby się więcej ;)


Basia Szmydt - wierna jej jestem jak pies i cieszę się bardzo, że wróciła na swój kawałek internetowej podłogi. Lubię jej styl, wrażliwość i ciepło jakie bije z jej bloga. Czytam i czuję się jakbym piła z nią kawę w tym jej nowym, pięknym domu!

Lifemanagerka - będę ją polecać po wsze czasy, bo robi dziewczyna fantastyczną robotę! Bardzo doceniam jej profesjonalizm, pracowitość i szczerość. Agnieszka zachęca do zdrowego, aktywnego stylu życia i jest w tym świetna, poza tym prowadzi ZdrowoManię (program na YT), wspiera fundacje prozwierzęce i zaraża pozytywnym nastawieniem do życia. 

Poza tymi trzema blogami, które uwielbiam i czytam na prawdę regularnie podczytuję jeszcze kilka, więc o nich też kilka słów. Łapcie następne perełki w kolejności całkowicie przypadkowej:

Nebule - mądre rodzicielstwo (Ania jest pedagogiem, zajmuje się tematyką Montessori, integracji sensorycznej, rozwoju dzieci itp.)
Księżniczka w kaloszach - wiejski lifestyle i rodzicielstwo (Paulina porzuciła miasto, przeniosła się na wieś i spełnia się w tym maksymalnie)
Matka jest tylko jedna - fajna matka, na luzie, a trafiająca zawsze w sendo. Czasem mnie wkurza, czasem jej nie czaję, ale głównie to bardzo lubię jej blog, ma mądre podejście do rodzicielstwa i nie ściemnia. No i te Mazury w tle!
Mavelo - moje niedawne odkrycie, całkiem nie-rodzicielskie ;) Weronika jest grafikiem-ilustratorem i na jej blogu można znaleźć same piękne rzeczy! Lifestyle, DIY, grafika i duuuużo fajnych rzeczy do wydrukowania w domu!
Kantorek Katjuszki - bardzo lubię to miejsce w sieci. Słowo jakie mi się nasuwa, kiedy myślę o blogu Kasi to po prostu "słodki". Ale nie taki mdły, wiecie. U niej jest po prostu "rozkosznie"! Rodzicielstwo i styl życia w na prawdę pięknym wydaniu!
Mrs Polka Dot - to też niedawne odkrycie, które wciągnęło mnie maksymalnie. Jak ta Polka - czyli Agnieszka - pisze! Niby o przepisie, niby o książce. a zaczytuje się człowiek na cały wieczór. Rodzinny life style na wyśmienitym poziomie!

Jeśli też chcielibyście polecić swoich ulubionych blogerów w ramach Share Weeku to śpieszcie się, bo trwa tylko do 3 kwietnia! Możecie opublikować na swoim blogu post o swoich ulubionych miejscach w sieci, ale istotne jest to, że tym razem 3 swoje najważniejsze polecenia trzeba podać w formularzu, który jest dostępny w TYM poście u Andrzeja. 

A jakie są Wasze ulubione blogi?




Mogą Ci się spodobać:

1 komentarze

  1. As reported by Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason this country's women get to live 10 years more and weigh on average 19 kilos lighter than we do.

    (And realistically, it is not about genetics or some secret-exercise and EVERYTHING related to "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "what"...

    CLICK on this link to see if this short test can help you discover your real weight loss potential

    OdpowiedzUsuń