Jak dobrze wyglądać w ciąży {casual}

Witajcie! Z racji swojego ciążowego stanu zdarza mi się przeszukiwać Internet w celu znalezienia inspiracji. Wiadomo, ciało się zmienia,...

Witajcie!


Z racji swojego ciążowego stanu zdarza mi się przeszukiwać Internet w celu znalezienia inspiracji. Wiadomo, ciało się zmienia, nagle 56 kg na wadze odchodzi w zapomnienie i ponad połowa szafy idzie w odstawkę, co może się wiązać z uczuciem „jestem wielorybem, we wszystkim wyglądam grubo”. Zrozumiałam to uczucie, kiedy przestałam się mieścić w jakiekolwiek swoje spodnie,  grubo ponad połowa spódnic przestała pasować, a to co udało mi się wcisnąć siłą na siebie przyprawiało mnie o myśli „wyglądam jak szynka owinięta sznurkiem”. 

No cóż, z racji że na ogół nie jestem panikującą osobą, ani też staram się nie przejmować wahaniami wagi i objętości uda, podeszłam do tematu racjonalnie i zaczęłam przeglądać różne strony internetowe, żeby zobaczyć co też teraz będzie mi pasować, kiedy brzuch będzie robił się większy i większy.
Pomyślałam sobie, że będę się z Wami dzielić swoimi odkryciami, bo znajduję naprawdę inspirujące, stylowe zdjęcia, które natchnęły mnie wiarą, że w ciąży można wyglądać bardzo sexy!

#1 | #2 | #3 | #4
Przede wszystkim: nie bójmy się podkreślać brzucha! Niech wszyscy widzą te piękne krągłości! Skończyły się czasy ukrywania brzucha pod obszernymi ogrodniczkami i za dużymi ciuchami.
Co będzie najwygodniejsze?
  • Sukienki, bluzki i tuniki odcięte pod biustem (tzw. baby doll).
  • Ubrania marszczone na bokach, przystosowane do powiększającego się brzuszka.
  • Elastyczne bluzki, które do tej pory nosiłyśmy.
  • Sukienki z wykroju koła.
  • Wygodne spodnie z pasem ciążowym (rurki, dzwony, boyfriendy – do wyboru, do koloru!).
Większość sieciówek posiada specjalny dział dla kobiet w ciąży, jednak nie w każdym sklepie stacjonarnym go znajdziemy (np. H&M w Dąbrowie Górniczej nie posiada tego działu, ale H&M w Sosnowcu już tak), dlatego zanim pojedziemy na szalone zakupy warto zadzwonić do danego sklepu i zapytać, czy taki dział u nich jest, a jeśli nie to w którym sklepie go znajdziecie.

#1 | #2 | #3 | #4|

Jak wam się podobają stylowe mamy?



Mogą Ci się spodobać:

20 komentarze

  1. Bardzo mi się podobają! Sama w zeszłym tygodniu rozstałam się z kolejnymi spodniami..... Jednocześnie odkryłam że krótkie spodenki wciąż pasują i będę je nosić do grubych rajstop, o ile tylko pogoda będzie łaskawsza:) Mała "kopie" na tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Chyba też sprawdzę szafę pod kątem krótkich spodenek ;)

      Usuń
  2. Też jestem za tym, żeby pokazywać brzuszek i nie wstydzić się krągłości. To, że jestem w ciąży to tylko powód do dumy, a nie do tego, by chować się pod szerokimi namiotami :)
    Stylowe mamusie wyglądają cudnie :) chociaż powiem szczerze, że mam jakieś opory co do zakładania w ciąży obcasów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w kwestii obcasów też mam wątpliwości, ale po sobie wiem, że na 5-cio centymetrowych obcasach (ale nie szpilkach!) jest mi bardzo wygodnie, choć na co dzień preferuję płaskie obuwie.

      Usuń
  3. Mi też siee podobaja! Sukienki odcięte pod biustem są śliczne. Jsk zawsze zazdroszczę brzuszka i nie mogę się doczekać mojego!

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, wszystkie piękne! Ja też podkreślam brzuch, staram się go nie chować. Jest właściwie moją ulubioną częścią ciała i nie obce mi dopasowane bluzki i sweterki. Ciągle chodzę w butach na obcasie - na płaskich bardzo boli mnie kręgosłup i puchną stopy. W to mi graj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie ciążowe z H&M pamiętam że mi sie ledwo co trzymały na brzuszku, ale mimo wszystko trudno było się w nie wpasować, bo były dla hmm... osoby z dłuższym tułowiem :D
    ale spódnica ciążowa i golf - który zazwyczaj był do pół uda - był w sam raz :D wtedy doceniłam wygodne ubrania i jakoś tak do tej pory mi zostało - luźne swetry, koszulki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trochę z tyłka zjeżdżają H&Mowe, ale wsadziłam pasek - tak żeby nie uciskał, a żeby utrzymywał na biodrach :)

      Usuń
  6. powiedziałabym, że trzeba mieć szczupłe nogi, żeby dobrze wyglądać w ciąży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzieżby tam! Znam osoby z dość konkretnymi nogami, które wyglądają w ciąży pięknie! :)

      Usuń
  7. http://bebrave-bestrong.bloog.pl/23 stycznia, 2013

    Pierwszy raz tutaj jestem, dlatego na wstępie gratuluję dzidziusia!!! Zawsze jakoś ze wzruszeniem patrzę kobiety w ciąży, są takie piękne, bo noszą w sobie nowe życie. Ale masz rację, że w ciąży można wyglądać jeszcze seksowniej, nie ma nic gorszego od zaniedbanej kobiety w ciąży. Prześliczne zdjęcia znalazłaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jest mi niesamowicie miło i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Stylowe mamy są bardzo piękne i... stylowe :) Aż chciałoby się tak wyglądać ale to już za mną :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! świetne stylizacje kobiet w ciąży ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te inspiracje znalazłaś! brzuszek ciążowy dodaje uroku - kobieta nosi w sobie piękno! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się i to bardzo te Twoje inspiracje :) 100% stylu, a brzuszek tylko dodaje uroku :) Widzę, że znowu zmiana layoutu - jest minimalistycznie i bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubiłam tamten szablon, ale pewne funkcje w nim nie działały (np. odpowiedź na komentarz) i nijak nie umiałam sobie z tym poradzić, więc się w końcu poddałam i postanowiłam obejść sprawę z innej strony :)
      Cieszę się, że się podoba ^^

      Usuń
  12. Bardzo, bardzo! Uważam, że jak ktoś chce to przez praktycznie całe 9 miesięcy może wyglądać super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy06 maja, 2013

    Super- tak trzymajmy laski - w ciąży też możemy być atrakcyjne. Wiadomo, że nie we wszystkim będziemy wyglądały pięknie, ale teraz są takie możliwości, że można wyglądać w ciąży świetnie. W sumie oprócz specjalnych ciążowych spodni z pasem to można ubierać się w zwykłych sieciówkach, gdzie jest mnóstwo sukienek, tunik, bluzek z marszczeniami itp. Powiem wam, że jak ostatnio wywaliłam brzuch zakładając obcisłą bluzkę, dopasowałam dodatki itp to ekspedientki w sklepach mnie komplementowały, a ja ...co tu dużo gadać byłam dumna i blada i brzuch jeszcze bardziej do przodu chciało się wypiąć:)

    OdpowiedzUsuń