bloSilesia - czyli jak fajnie być blogerem.

Fajnie jest być blogerem. I fajnie jest wyjść sprzed komputera i spotkać się z innymi blogerami. BloSilesia temu zdecydowanie sprzyja! We...

Fajnie jest być blogerem. I fajnie jest wyjść sprzed komputera i spotkać się z innymi blogerami. BloSilesia temu zdecydowanie sprzyja!
We wtorek dzień zapowiadał się tragicznie, wszystkie plany mi się posypały już o 7 rano i mimo szalonych prób ich ratowania musiałam wszystko poprzestawiać. I dzięki temu w mój harmonogram wskoczyło spotkanie bloSilesia (dzięki Alina!).

Nie było to moje pierwsze, blogerskie spotkanie (byłam już na BAM w Krakowie i na poprzedniej bloSilesii). Zawsze łatwiej jest iść na spotkanie, na którym kogoś już się zna, chociaż mam wrażenie, że w przypadku blogerów nawiązywanie relacji idzie znacznie łatwiej - w końcu oglądamy się na fotkach, czytamy swoje teksty, nie jesteśmy sobie tacy całkiem obcy. Bardzo się cieszę, bo tym razem miałam okazję poznać m.in. Paulę z One Little Smile, Karolinę z Clic-klik, Krzyśka z Więcej Luzu i Olę z Usta-Usta.

Basia, Alina, ja i Paula. || Fot. Tomek Szklarski z Odkryj Śląskie



 Spotkania bloSilesii są na bardzo wysokim poziomie, jest ciekawie, jest inspirująco, ale też bardzo na luzie (Dagmara - wielki szacun za ogarnianie tego wszystkiego!) Każde spotkanie ma temat przewodni, wokół którego kręcą się prelekcje.
Tym razem tematem był wygląd bloga/vloga, a prelegentami: Krzysiek Humeniuk (Więcej Luzu), który mówił o redesignie bloga, Tomasz Adamski (Bez Imprimatur) poruszający techniczne i estetyczne kwestie nagrywania vlogów, Basia Chronowska (Słoneczny Balkon) mówiąca na temat motywacji, celów i ogólnie świadomego blogowania, a także Marcin Nowak (Gdzie Wyjechać?) opowiadający o blogach podróżniczych.

Fot. Tomek Szklarski z Odkryj Śląskie
Fot. Tomek Szklarski z Odkryj Śląskie
Fot. Tomek Szklarski z Odkryj Śląskie
Odwiedził nas Maciek Budzich i nawet relację filmową zrobił ze spotkania, a to znaczy, że o bloSilesii robi się coraz głośniej. Integracja śląskiej blogosfery idzie w świetnym kierunku. Kto wie, może kiedyś wydarzenia podobne do Blog Forum Gdańsk będą się działy właśnie na Śląsku? To byłoby świetne!

Co o tym myślicie?


Mogą Ci się spodobać:

0 komentarze