Tata najukochańszy!

Od poniedziałku K. jest na L4. Wziął sobie za cel w tym czasie zajmowanie się synem, żebym ja mogła odpocząć. Zwłaszcza, że mnie też przydał...

Od poniedziałku K. jest na L4. Wziął sobie za cel w tym czasie zajmowanie się synem, żebym ja mogła odpocząć. Zwłaszcza, że mnie też przydałoby się L4.
Patrzę na tą relację ojciec - syn i nie mogę przestać się uśmiechać. To jest zupełnie inny poziom relacji niż mama - dziecko. Nie ma płaczków co kilka minut, ciągnięcia za nogawkę co chwila czy grzebania rękami pod koszulką.


Dużo w tym wszystkim radości, swobody i dobrej dawki szaleństwa. K. zawsze potrafi rozbawić naszego syna. Wystarczy, że się pojawi w zasięgu jego wzroku i Filipko już się śmieje. Kiedyś wydawało mi się, że tatowe zabawy są zbyt agresywne, rozszalałe i nie do końca bezpieczne. Byłam trochę przewrażliwiona (no dobra, bardzo!) i co chwila korygowałam K. pokrzykując: "nie tak mocno!", "nie obracaj nim tak!", "krzywdę mu zrobisz!" itp. Musiało być frustrująco.
No, ale wiecie jak to jest:


Filipko  tatę prowokuje. Otwarcie, czasami trochę agresywnie, ale zawsze z szerokim uśmiechem i spojrzeniem żądnym przygody. Bo oni mają swoje przygody. Takie, których ja nie umiem zapewnić dziecku swemu. One po prostu muszą być z tatą, bo ze mną... ze mną się kończą na przytulankach bardzo szybko ;)
Kiedy Don F. chce się bawić, podchodzi do K. i macha głową w stylu "what's up?". Każe się ganiać po pokoju, ucieka jak szalony, daje się też złapać i wywijać we wszystkie strony.
Śmieje się przy tym niebywale głośno! Czasami kiedy gotuję coś w kuchni słyszę salwy śmiechu, tupanie rąk i nóg, piski i radosne okrzyki dobiegające z piętra, Doskonale się ze sobą czują, dogadują.

Widzę jak K. zapewnia naszemu synowi zupełnie inne emocje. Jak uczy go rzeczy i zachowań, których ja nigdy bym go nie nauczyła. Ja, matka, jestem bardziej zachowawcza w wielu kwestiach, zdroworozsądkowa i odpowiedzialna ponad miarę. K. jest swobodny, radosny, czasem trochę ekstremalny, a przy tym ciepły i opiekuńczy. Widzę, jak niezbędny dziecku jest tata...





Mogą Ci się spodobać:

4 komentarze

  1. The issues associated with the manner in which water is efficiently distributed to those
    in the community, as well as the collection, treatment and discharging of wastewater, have serious
    economical and environmental consequences.
    The use of the permits has not only helped curb point source
    pollution but has also help improve the waterways water quality.
    All of that is changing now, thanks to a $65 million upgrade to the local wastewater
    plant.

    Here is my website :: keewaytuningpage.com ()

    OdpowiedzUsuń
  2. This design is spectacular! You certainly know how to keep
    a reader entertained. Between your wit and your videos,
    I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Wonderful job.
    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Feel free to visit my webpage :: past horse

    OdpowiedzUsuń
  3. Heya are using Wordpress for your blog platform?

    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own. Do you need any coding expertise to make your own blog?

    Any help would be greatly appreciated!

    Feel free to surf to my homepage :: air bingo (www.anonpedia.net)

    OdpowiedzUsuń