Wygraj prezent na Dzień Matki - książkę Jeannette Kalyty

Zbliża się Dzień Matki. Po raz pierwszy to również moje święto. Moje jako Mamy. Może K. wetknie Don Filipkowi w serdelkowe dłonie gałązkę bz...

Zbliża się Dzień Matki. Po raz pierwszy to również moje święto. Moje jako Mamy. Może K. wetknie Don Filipkowi w serdelkowe dłonie gałązkę bzu? A może irysa? Widziałam, że już kwitną.
Wracam wspomnieniami do tego, co było rok temu. Pisałam o swojej Mamie, liczyłam dni do porodu i zastanawiałam się co mnie czeka. Tyle niewiadomych, tyle stresów i małych koszmarków mnie gnębiło. Nie wiedziałam, czego mogę spodziewać się w szpitalu, czego spodziewać się po swoim ciele i czego po swoim umyśle. Żałuję, że wtedy nie trafiła do mnie książka Jeannette "Położna. 3550 cudów narodzin".



Kilka dni temu otrzymałam od Wydawnictwa Otwartego egzemplarz książki. Nie dotarłam jeszcze nawet do połowy, a już płakałam przy niej i śmiałam się w głos, uśmiechałam się i wzruszałam. Czasami zamykałam książkę i rozmyślałam o historii rodziców, którą właśnie przeczytałam, o historii dziecka, które przychodziło na świat. Narodziny zawsze będą dla mnie niezbadanym cudem! Raz lekkie i przyjemne, innym razem okupione łzami, potem i wielkim wysiłkiem nie tylko matki, ale też zespołu przyjmującego poród.


Z okazji Dnia Matki razem z Wydawnictwem Otwartym mamy dla Was konkurs, w którym możecie wygrać 3 książki Jeannette Kalyty "Położna. 3550 cudów narodzin". Książki będą z autografem autorki! 

ZADANIE KONKURSOWE:

OPISZ SWOJĄ MAMĘ.
Im kreatywniej, tym lepiej! W sumie nie musi to być opis. To może być zdjęcie lub rysunek. Może być wiersz, może być też opowiadanie. Może komiks? Forma naprawdę dowolna! 

Zgłoszenia wysyłajcie na maila do 25.05.2014 do godziny 23:59:
aberdzik@yahoo.com

Trzy najlepsze zgłoszenia zostaną nagrodzone,a wyniki opublikuję 26 maja w Dzień Mamy! 

Poza tym mam dla Was kod rabatowy na zakupy w księgarni Znak! Wystarczy wpisać w zamówieniu kod: zelikowska żeby otrzymać 35% zniżki. (Jedynym warunkiem jest zakup książki "Położna. 3550 cudów narodzin" Jeannette Kalyty" - zniżka będzie obowiązywać na całe zamówienie). Tutaj możesz przejść do księgarni: KLIK.


Jeśli macie ochotę, możecie polubić fanpage Wydawnictwa Otwartego - sponsora konkursu lub fanpage Codziennika Żelikowskiej. Nie jest to obowiązkowe, ale będzie nam miło ;)


A za kilka dni spodziewajcie się obfitej recenzji książki! Dzięki Don Filipkowi mam tą przyjemność rozłożoną w czasie ;)

Mogą Ci się spodobać:

0 komentarze