[Home Sweet Home] Sposób na przedpokój.

Pierwsze wrażenie to coś, co pozostaje w pamięci na zawsze. Do dziś pamiętam, co myślałam na temat swoich przyjaciół, kiedy spotkaliśmy się ...

Pierwsze wrażenie to coś, co pozostaje w pamięci na zawsze. Do dziś pamiętam, co myślałam na temat swoich przyjaciół, kiedy spotkaliśmy się po raz pierwszy, albo jakie miałam zdanie na temat miejsc, w których pierwszy raz się pojawiłam. Tak samo jest w domu. Najczęściej na samym początku naszym oczom pojawia się przedpokój. To, jak on się prezentuje, rzutuje na wizerunek całego mieszkania.

Już dawno temu wspominałam, że nasza chałupka w wielu kątach wciąż jest niemalże w stanie surowym, niewykończona, niewyposażona i raczej nie znajdująca się nawet w pobliżu mojej wymarzonej estetyki. Dlatego czasami zaszywam się przed monitorem i szukam inspiracji. Dziś padło na ten nieszczęsny przedpokój ;)



Biel + czerń + drewno to połączenie zawsze doskonałe! Jest jasno i przejrzyście, ale z charakterem.


Dobra, uporządkowana przestrzeń dla płaszczy, kurtek i butów jest przeze mnie najbardziej pożądana. A kiedy przy okazji prezentuje się ciekawie, jak wieszak w kształcie drzewa na przykład, to super!


Oświetlenie! Ciemny przedpokój do niczego nie zachęca. Nie jest łatwo dobrze go oświetlić, najczęściej jest to ślepa kiszka w mieszkaniu i trzeba się nagimnastykować, żeby dobrać odpowiednie światło. Ale jak widać, da się to osiągnąć!

A jak wyglądają Wasze przedpokoje? Albo jak chcielibyście, żeby się prezentowały?

źródła zdjęć: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 

 //Home Sweet Home to cykl pełen mieszkaniowych inspiracji i ciekawych rozwiązań do domu i ogrodu.//

Mogą Ci się spodobać:

2 komentarze

  1. I read this post fully concerning the difference of hottest and preceding technologies, it's awesome article.


    Stop by my blog тестостерон ципионат купить

    OdpowiedzUsuń
  2. you're in point of fact a good webmaster. The site loading speed is amazing.

    It seems that you are doing any unique trick. Also, The contents
    are masterpiece. you have done a fantastic task on this subject!


    Here is my blog: hipnosis

    OdpowiedzUsuń