Radość jedzenia! [Konkurs]

To, co można o mnie powiedzieć na pewno to, że uwielbiam jeść. Dawno temu, kiedy w modzie były "złote myśli" (pamiętacie to jeszc...

To, co można o mnie powiedzieć na pewno to, że uwielbiam jeść. Dawno temu, kiedy w modzie były "złote myśli" (pamiętacie to jeszcze?) wpisywałam jedzenie w odpowiedziach na pytania dotyczące hobby i zainteresowań, a odpowiedź na pytanie o ulubione dania była jak niekończąca się opowieść.
Celebruję jedzenie, lubię wyraziste smaki i estetyczny wygląd, chociaż to pierwsze jest dla mnie tysiąckroć ważniejsze. Dlatego korzystam z każdej okazji do jedzenia, czego na szczęście po mnie nie widać.



Kiedy napisała do mnie pani Marta z pyszne.pl , że chce rozdać czytelnikom mojego bloga 3 bony na zamówienie w serwisie, bez dłuższego zastanowienia się zgodziłam, bo po pierwsze - uwielbiam obdarowywać innych, a po drugie - zwłaszcza jedzeniem!
Przez pyszne.pl możecie zamówić nie tylko pizzę, ale również sushi albo normalne dania obiadowe. Osobiście nienawidzę zamawiać jedzenia przez telefon dlatego czym prędzej przetestowałam serwis, zamówiłam pizzę i... to jest dla mnie strzał w dziesiątkę!

KONKURS
[KONKURS ZAKOŃCZONY]


Do wygrania są 3 bony o wartości 50 złotych do wykorzystania w serwisie pyszne.pl. Aby je zdobyć wystarczy dokończyć zdanie:

Najpyszniejsze danie to... 

Odpowiedzi możecie udzielać w komentarzach na blogu oraz na facebooku pod postem o konkursie [KLIK] do 25 czerwca 
Jury, w którego składzie zasiadać będę aż ja, wybierze najciekawsze (najpyszniejsze!) odpowiedzi, które zostaną nagrodzone bonami. Zwycięzcy będą proszeni o kontakt mailowy - aberdzik@yahoo.com do 28 czerwca (do 23:59), jeśli tego nie zrobią, wybiorę kolejnych zwycięzców 29 czerwca.

Jeśli macie ochotę, możecie polubić  na facebooku stronę sponsora konkursu oraz mój blog.


Niech smak będzie z Wami! 


WYNIKI KONKURSU:
Zwycięzcami w konkursie, którzy otrzymają bony na 50 zł od pyszne.pl są:
Pola Polaczek - bo nikt nie zrobił mi aż takiej ochoty na opisywane potrawy jak ona!
Piotr - za inwencję twórczą!
Arkadiusz Kleniewski - bo nie sądziłam, że można aż tyle słów użyć, żeby wyrazić zachwyt nad sushi!  (komentarz na FB

Gratuluję!
Proszę Was o kontakt mailowy (aberdzik@yahoo.com) do 28 czerwca, żebym mogła przekazać Wam bony!

Mogą Ci się spodobać:

0 komentarze