Day 1 // 7 day - photo challange //

Uwaga, uwaga! Po raz pierwszy biorę udział w wyzwaniu fotograficznym Uli Phelep ( SenMai ). Zawsze podobała mi się ta inicjatywa, bo pobu...

Uwaga, uwaga!
Po raz pierwszy biorę udział w wyzwaniu fotograficznym Uli Phelep (SenMai). Zawsze podobała mi się ta inicjatywa, bo pobudza kreatywność. A poza tym fajnie jest wziąć udział w projekcie, w który zaangażowanych jest więcej osób! 

Przez najbliższy tydzień, licząc od dziś, będę zamieszczać po jednym zdjęciu na temat podany przez Ulę (mam nadzieję, że mój zepsuty obiektyw nie będzie się sprzeciwiał). Będzie to dla mnie też niezła szkoła systematyczności, bo robić coś codziennie przez tydzień to już dla mnie zdecydowany wyczyn! Ale dobrze się składa, niech to będzie przedbieg przed innymi projektami, które mam w planach, a które będą wymagać systematycznych działań! 

W styczniowej edycji tematy są takie:
Dzień 1 - Ty 
Dzień 2 - Lista na 2013
Dzień 3 - Duży
Dzień 4 - Szczęście
Dzień 5 - Wada
Dzień 6 - Na talerzu
Dzień 7 - 2 rzeczy


No to siup:

Dzień pierwszy - "Ty"
(czyli ja, w sensie że ^^)


6,30 rano.
Zero mejk-apu, co by to było moje "prawdziwe ja".
Przepuszczone przez cudowną aplikację zwaną "Pixlr" (aby moje "prawdziwe ja" uwydatnione brakiem makijażu nie przerażało aż tak bardzo ^^ i aby zamaskować fakt, że obiektyw jednak jest do bani). 
A więc, oto ja! 
Żelikowska.
W prawie pełnej krasie. 


Mogą Ci się spodobać:

21 komentarze

  1. Chciałabym tak wyglądać bez makijażu :)
    Zdjęcie piękne i klimatyczne - bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziiimno? :)
    Lubię takie maskowanie zdjęć filtrami :) Często bawię się w Photoscape ze zmianą kliszy czy też w motywy - stare zdjęcia, ale to tylko gdy chce strasznie jakieś zdjęcie,a nie wyszło ono zbyt dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 6.30! Moja godzina wstawania do pracy, brrr.
    Milo Cie poznać i zobaczyć! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wspomniała poprzedniczka mnie również Twój poranny wygląd imponuje. U mnie tak dobrze nie ma. Pozdrawiam i miło poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie :) bardzo klimatyczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. aha, i bez mejkapu wyszłaś super, zwłaszcza, że masz (przynajmniej tak wnioskuję) ciemną oprawę oczu, która nie wymaga aż takiego malowania - nie to co u mnie :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe wspaniałe. Ja się nie odważyłam wystąpić bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie i ten program nie pomógłby, gdybym była bez makijażu :D
    A Ty na tym zdjęciu albo zaspana, albo ...zamyślona ;) Spokój bije ze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie bez makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku... nie odważyłabym się zrobić sobie zdjęcia o 6 rano (ani o 6.30)... pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :) MiniŻelek Ci służy :)
    Genialny ten Pixrl <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszło - pięknie wyglądasz, makijaż Tobie nie potrzebny :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, dziękuję dziewczyny! Aż się zarumieniłam ^^ Na prawdę bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyszło :)
    fajna Ty ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. jak fajnie Cię zobaczyć!
    podoba mi się to wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna kobieta, nie wiem o czym mówisz z tym makijażem... :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcie! Kojarzy mi się z latami dudziestymi...

    OdpowiedzUsuń