20 faktów o mnie

Mam w sobie trochę z ekshibicjonisty. Z podglądacza również, bo lubię posiadać informacje o innych, zwłaszcza kiedy są to takie "pe...


Mam w sobie trochę z ekshibicjonisty. Z podglądacza również, bo lubię posiadać informacje o innych, zwłaszcza kiedy są to takie "perełki" niekoniecznie powszechnie znane lub powszechnie rozpowiadane. Nie jestem wybitnie wścibska, ale lubię dużo wiedzieć, po prostu.
Ale wracając do natury ekshibicjonistki lubię się też odsłaniać tu i tam, stąd też od dawna przyświeca mi idea postu z kilkoma faktami o sobie. Chętnie czytam je na swoich ulubionych (na każdych - nie ograniczajmy się!) blogach, pomyślałam więc, że fajnie będzie rozpocząć rok na blogu tego typu postem.
No dobra, nie przedłużając: 3, 2, 1 ... start!

1. Jestem człowiekiem paradoksu w kwestii rozmów telefonicznych - nienawidzę dzwonić, ale kiedy już zadzwonię to potrafię gadać nawet dwie godziny i dłużej.

2. Gadam przez sen. Czasami całkiem abstrakcyjne rzeczy! I zdarza mi się wykonywać jakieś dziwne aktywności przez sen. Raz na przykład wywinęłam prawym sierpowym mojej mamie, a przez większość dzieciństwa wysyłałam o drugiej lub trzeciej w nocy moją biedną babcię po herbatę.

3. Nie ma szans, żebym została wegetarianką, choć kiedyś chciałam. Zbyt wielką miłością darzę wędzony boczek ;)

4.  Przez całą naukę w gimnazjum i liceum nie przeczytałam ani jednej lektury w całości, mimo że bardzo lubię czytać. Nie przeszkodziło mi to jednak w zdaniu rozszerzonej matury z polskiego.

5. Kiedy byłam młodsza chciałam zostać koronerem i badać trupy.


6. Razem z moim mężem jesteśmy pastorami i prowadzimy Kościół Chrześcijański Nowe Pokolenie w Dąbrowie Górniczej ;)

7. Bardzo łatwo się wzruszam, zwłaszcza na filmach.
8. Płaczę też kiedy się złoszczę, co powoduje abstrakcyjne sytuacje, np. kiedyś podczas awantury w sklepie (prawie nigdy nie robię awantur,  ale tą wszczęła ekspedientka nazywając mnie nierozgarnietą, głupią dziewuchą) o to że nigdzie nie było informacji że nie można rachunków płacić kartą po prostu się rozpłakałam i wyszłam,  a moja mama musiała iść dokończyć sprawę, bo wszystko zostawiłam w sklepie. 

9. Kiedy byłam w liceum przez jakiś czas grałam w amatorskim teatrze ruchu (pozdro 600 stara, dobra Neofobio!)

10. Miałam już kontuzje chyba wszystkich palców u rąk i u stóp - wybite, pęknięte, z zerwanymi paznokciami, stłuczone itd. Chociaż nigdy nie miałam nic złamanego!

11. Wszystkie moje ukochane zwierzęta kończyły życie tragicznie, np. chomika udusiłam z miłości, a kot wyskoczył z 8 piętra... postanowiłam, że nie będę już kochać zwierząt ponad miarę, bo źle się to dla nich kończy :)

12. Nie wierzę w zabobony. Ani horoskopy, ani wróżby. W miłość wierzę, o!

13. Nie lubię zadawać pytań. Nawet kiedy czegoś nie rozumiem to udaję, że rozumiem. Ale walczę z tym, bo to idiotyczne ;)

14. Czasami kupuję czasopisma, których potem nigdy nie czytam.


15. Jestem uczulona na słońce. Kilka minut na pełnym słońcu latem powoduje, że mam ochotę zdrapać z siebie skórę. Uwielbiam jednak się opalać, więc cierpię katusze dla letniej opalenizny ;)

16. Uwielbiam jeść. Dużo jeść. Generalnie 80% mojego dnia to jedzenie i picie. 

17. Jestem koszmarną bałaganiarą. Nawet sprzątanie w moim wykonaniu generuje bajzel xD

18. We wszystko co robię wkładam całe swoje serce, nie lubię robić czegoś byle jak.

19. Nie mam prawa jazdy nad czym strasznie ubolewam. Chociaż może z drugiej strony to dobrze, bo mam zadatki na pirata drogowego.

20. Lubię grać w gry komputerowe. Do moich ulubionych tytułów należą m. in. Seria Mass Effect, Dragon Age, Gothic, Asassin's Creed,  Civilization, SimCity, Syberia...  I w sumie wiele innych.


Mogą Ci się spodobać:

0 komentarze