Wymiana/Wyprzedaż książkowa u Kameralnej

Bardzo lubię czytać. Zawsze lubiłam i czytałam bardzo dużo, mając dwanaście lat korzystałam już ze zbiorów biblioteki dla dorosłych, poni...


Bardzo lubię czytać. Zawsze lubiłam i czytałam bardzo dużo, mając dwanaście lat korzystałam już ze zbiorów biblioteki dla dorosłych, ponieważ w dziecięcej części nie było już dla mnie nic interesującego. Aktualnie niestety czytam niewiele, bo i czas nie pozwala na czytanie w takiej ilości jak bym chciała. Większość książek po jakie teraz sięgam jest w tematyce chrześcijańskiej i czasami przeczytanie jednej pozycji zajmuje mi o wiele dłużej niż kiedyś.

Kilka dni temu Kameralna rzuciła tematem wymiany książek. Dla mnie to genialna opcja, zwłaszcza że od jakiegoś czasu staram się zminimalizować ilość... wszystkiego w domu. Dlatego z wielką chęcią dołączam do akcji i wystawiam swoje pozycje.

Moja oferta książkowa:

Książki można kupić lub wymienić, a pierwszeństwo mają osoby chcące dokonać wymiany. W przypadku wymiany każda strona we własnym zakresie ponosi koszt przesyłki, w przypadku sprzedaży w cenę książki wliczona jest przesyłka Pocztą Polską.


1. "Kiedyś byłam księżną" Jacqueline Pascarl-Guilespie - stan idealny, możliwa wymiana lub zakup. Cena - 15 zł

2. "Blondynka w dżungli" Beata Pawlikowska -  WYMIENIONA stan bardzo dobry, możliwa wymiana lub zakup. Cena -14 zł

3. "Blondynka w Tybecie" Beata Pawlikowska - stan bardzo dobry, możliwa wymiana lub zakup. Cena - 10 zł.


4. "Arcydzieło" Miranda Glover - stan bardzo dobry, możliwa wymiana lub zakup. Cena - 20 zł.

5. "Pamięć i tożsamość" Jan Paweł II - stan bardzo dobry, możliwa wymiana lub zakup. Cena 10 zł

6. "Tworząc Historię. Wspomnienia" Hilary Rodham Clinton - stan bardzo dobry, możliwa wymiana lub zakup. Cena 20 zł.


7. "Dobra wiadomość, zła wiadomość" David Wolstencroft - stan bardzo dobry, możliwa wymiana lub zakup, cena 12 zł.

8. "Z przejmującego zimna" John Le Carre - stan bardzo dobry, możliwa wymiana lub zakup. Cena 18 zł

9. "Święta, święta..." Annie Sanders - stan bardzo dobry, możliwa wymiana lub zakup. Cena 15 zł.


W sprawie wymiany lub zakupu piszcie na adres angelika.berdzik@gmail.com 



Cała akcja rozgrywa się na blogu Kameralnej, więc zapraszam Was do niej, może dołączycie?


Mogą Ci się spodobać:

0 komentarze