InstagraMix

Kolejna dawka zdjęć Instagramowych, których nie ma na Instagramie. Aleee, już nadchodzi do nas router, więc jeszcze trochę i zaktualizuję s...

Kolejna dawka zdjęć Instagramowych, których nie ma na Instagramie. Aleee, już nadchodzi do nas router, więc jeszcze trochę i zaktualizuję swoje konto o jakieś 40 zdjęć xD 


1. Dzienniczek Dnia i Nocy Maluszka od Brioko. Wiem, że opinie pojawiły się różne na wspomnienie o tego typu dzienniczku i tak, wiem doskonale, że dziecko nie da zapomnieć o tym, że jest głodne, jednak z mojej perspektywy jest to bardzo przydatna rzecz. Znam siebie i wiem, jaka jestem roztrzepana w kwestii ogarniania czasu, więc gdyby lekarz zapytał mnie np.: co ile karmię dziecko, mogłabym mieć problem z odpowiedzią. A tutaj mogę sobie wszystko zanotować i skontrolować. 

2. Grzejemy się z Kociałką w ogródku. Wyszło słońce, wyciągnęliśmy stópcie i hej!

3. Wspomniałam już o tym na Facebooku, że próbuję robić tygodniowe menu... tylko kurcze, totalnie mi to nie wychodzi. Jakieś rady jak to ogarnąć? Bo zatrzymuję się na poniedziałku O_o


1, 2 i 3 - Słonko! Wyciągam brzuchol do słońca i grzeję się na tarasie aż miło!


I trochę Szarika:
1. Tak się pracuje z moim Kociołkiem - człowiek próbuje popracować przy komputerze, a tu się wdrapują dodatkowe kilogramy na ramiona i tam idą spać (jakby mi było mało tej dodatkowej wagi!)

2. Wiosna zaczęła się pełną parą. Pierwszy prezent od kota w tym sezonie. Dość wcześnie, więc zapowiada się intensywny sezon łowiecki. Chyba czas się nauczyć robić rosół z gołębia...

3. Kot - psychopata. Co ta wiosna robi z ludźmi... i z kotami.  



Mogą Ci się spodobać:

15 komentarze

  1. Hahaha, kotek rządzi :) Urocze zwierzątko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny brzusio;D
    Jak się czujesz? Zegar już powoli tyka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja muszę/chcę zrobić sobie taki tygodniowy przegląd tego co jem, żeby ogarnąć co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzuszek jest piękny! Napawaj się tą chwilą, on zaraz zniknie!



    No to się umówimy na ten spacer z Asią czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot sypia u Ciebie na ramionach? Ale słodko! (ja właśnie piszę z moją kotką śpiącą mi na kolanach:)

    Dziś zauważyłam, że masz mnie w blogrollu. Matko, nawet nie wiesz jak mi miło, dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot sypia też w moich ramionach i domaga się noszenia na rękach jak niemowlę xD taki z niego w sumie dzieciak :P

      Pewnie, że mam w blogrollu, bo masz świetnego bloga :)

      Usuń
  6. Dzięki za zgłoszenie się do mojego konkursu! Dzięki temu trafiłąm na Twojego bloga i będę sobie czytać! A skłoniło mnie do tego to, że jesteś ze śląska, więc SWÓJ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A i ja stosuję to Menu tygodniowe ;) Już gdzieś od stycznia ;) To fajna sprawa, bo nie wydajesz zbędnej kasy, tylko kupujesz to co Ci potrzeba, dużo oszczędzasz ;) A to co zaoszczędzamy zwykle wydajemy na jakieś cudo dla Bobaska ;)
    Dziewczyny a w weekend nie dacie rady się spotkać ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zrobić instagramowe zdjęcie nie dodając go na instagram? Zawsze mnie to zastanawiało :) Piękny kociak i jeszcze piękniejszy brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem totalnie zauroczona instagramem i nie ma dnia, żebym czegoś nie dodała :)) Bardzo fajne te Twoje kotki!

    Ps. Moja papuga też lata luzem po całej chacie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. haha - u Ciebie ostatnio też kot na tapecie! i bardzo dobrze! :) koty sa najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli taki dzienniczek ma Ci pomóc się zorganizować to czemu nie? Jeśli robisz coś z korzyścią dla siebie (nie spychając ze skały przy tym innych) to nie ma co patrzeć na to co luzie powiedzą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię przeglądać instagramowe fotki na blogach:) może i na mnie nadjedzie pora, by się tam zarejestrować:) A kotka masz uroczego, chociaż "prezenty" przynosi dość oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, zapraszam też na mojego bloga
    http://www.milioner.eu/ i zachęcam do pisania, komentarzy i obserwowania :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kicia jest przeurocza i dowcipnie przez Ciebie nazywana :)

    OdpowiedzUsuń