O kierunku, w którym idziemy - Czas na Was!

. tumblr.com Codzienne pisanie to jednak trudna sprawa. Zauważyłam, jak trochę rozmieniam się na drobne, bo rzuciłam się na głęboką...

.
tumblr.com

Codzienne pisanie to jednak trudna sprawa. Zauważyłam, jak trochę rozmieniam się na drobne, bo rzuciłam się na głęboką wodę z tym wyzwaniem. Nigdy wcześniej nie miałam takiej częstotliwości i pisałam raczej wtedy, kiedy "miałam o czym" - tzn. czułam temat i wiedziałam, że muszę i chcę się nim na blogu podzielić. Codzienne pisanie stawia mnie w zupełnie innej sytuacji i muszę się odnaleźć w tej nowej, niełatwej sytuacji. 
No, ale ja nie o tym chciałam...
Przeglądając statystyki ostatnimi czasy zauważyłam po hasłach kluczowych i po popularności niektórych postów, że najbardziej chodliwym tematem jest ciąża i macierzyństwo. No to trochę zrozumiałe, bo faktycznie rodzinnie się zaczęło tu robić odkąd zaszłam w ciążę, ale na tym nie chcę się zatrzymywać. 

Stąd moje pytanie do Was: 
O czym chcielibyście czytać na Codzienniku? Czy są dziedziny, które chcielibyście, aby były tutaj poruszone? 

Będzie mi miło, jeśli wyrazicie swoją opinię na ten temat (można już komentować bez rejestrowania się ^^). Może czegoś jest za dużo, czegoś za mało, a coś wg Was w ogóle jest tu nie potrzebne?

Mogą Ci się spodobać:

0 komentarze