Podsumowanie miesiąca: PAŹDZIERNIK (Małe Rzeczy)

Jakiś czas temu trafiłam na bloga Jamówię.to  i akurat wpadłam na post o małych rzeczach  , czyli o tych wszystkich drobnych szczęśliwostka...

Jakiś czas temu trafiłam na bloga Jamówię.to i akurat wpadłam na post o małych rzeczach , czyli o tych wszystkich drobnych szczęśliwostkach, które "robią nam dzień". Wiadomo, czasami uśmiech pani w warzywniaku sprawia, że milej się wraca do domu i dzień w ogóle jest przyjemniejszy. 

Pomyślałam więc, że warto byłoby wziąć udział w takim wyzwaniu i zacząć spisywać te małe rzeczy, które sprawiają, że na ich myśl się uśmiecham, i które każdego dnia powodują uśmiech na mojej twarzy. Zebrałam je w podsumowanie mojego miesiąca, a co! Niech nie chowają się na kartach notesu! Szczęściem trzeba się dzielić ;)

1. października - Don Filipko kończy 4 miesiące! Duma taka wielka! 
2. października - W końcu udało mi się skończyć I tom "Pieśni lodu i ognia" (tak, tak, o "Grze o tron" mówię)
3. października - Odkryłam "Legimi" → bibliotekę e-booków.
4. października - Nadrobiłam serialowe zaległości (4 godziny oglądania i podjadania orzeszków). 
5. października - Przyjazd mojego przyjaciela z Warszawy.
6. października - Pizza!.
7. października - Mąż ma wolne!
8. października - BloSilesia - totalnie rewelacyjne spotkanie śląskich blogerów. Nawet mi się przydarzyła wypowiedź przed kamerą (od ok. 16. minuty)
9. października - Łasuchuję, bo Mąż kupił pierniki. 
10. października - Wieczór z filmem → Wolverine.
11. października - Wizyta u Magdy i Michała.
12. października - Wieczorny spacer z Piotrkiem (pozdro 600! - wiem, że to czytasz :))
13. października - Zachwycam się moim synem i tym, jaki jest spokojny :)
14. października - Sesyjka Cashflow - mało brakowało, a wygrałabym ^^
15. października - Ciachnęłam 15 cm włosów!
16. października - Pierwsze dobre słowa na temat "Zmiany" i mojego artykułu w niej.
17. października - Spotkanie z przyjaciółmi.
18. października - Gorąca, antystresowa kąpiel.
19. października - Pierwsze nasze Kinder Party - urodziny Tymka u Gizmów.
20. października - W końcu mam ładne zdjęcie z synem!
21. października - Odwiedza mnie Wiola z synem!
22. października - Domowa tortilla na kolację i oglądanie meczu z Mężem ;)
23. października - Rodzinny spacer (ja + Mąż + Don Filipko = ♥)
24. października - Obiad z mężem i z Piotrkiem (lubię karmić ludzi ^^)
25. października - Występ mojego zespołu na Muzycznym Hydeparku w moim mieście. Drugie miejsce jest nasze.
26. października - W końcu rozpoczęłam pracę nad planem "zdrowego lifestyle'u"
27. października - Dzień offline i obiad u mojej mamy ♥
28. października - Pierwszy dzień z Chodakowską. Padłam po 15 minutach xD
29. października - Poranny jogging z rana przy okazji odbioru wyników w laboratorium.
30. października - Zupa cebulowa na obiad... mmm!
31. października - Słoik sobie ozdobiłam. Banalnie, ale uroczo, więc jestem z siebie dumna :)




###
Co myślicie o takiej serii postów? Podoba się Wam, czy jest raczej zbędna na blogu? A może przyłączycie się do inicjatywy podkreślania "małych rzeczy" w swoim życiu? 

  

Mogą Ci się spodobać:

0 komentarze